주제분류(KDC/DDC) |
지리
|
1,320
|
21
|
|
주제어 |
Food content information qual ...
|
1
|
1
|
|
Information sharing intention ...
|
1
|
1
|
|
etra(extended tra)
|
1
|
1
|
|
organizationalperforma
|
1
|
1
|
|
고소애
|
1
|
1
|
|
Behavior Intension
|
3
|
2
|
|
Choice Behavior
|
3
|
2
|
|
Complex reward
|
2
|
1
|
|
Electronic kitchen System
|
2
|
1
|
|
Job related reward
|
2
|
1
|
|
Kitchen culture innovation
|
2
|
1
|
|
Online information source
|
2
|
1
|
|
Stiletto heel
|
2
|
1
|
|
T. molitor
|
2
|
1
|
|
Vividity
|
2
|
1
|
|
Wellbeing Sports
|
2
|
1
|
|
corporateimages
|
2
|
1
|
|
customerprotectionresponsibil ...
|
4
|
2
|
|
decreaseincarbon
|
2
|
1
|
|
degreeofparticipationandbrand ...
|
2
|
1
|
|
enterpriseorganizationalcultu ...
|
2
|
1
|
|
etra
|
2
|
1
|
|
extended tra
|
2
|
1
|
|
greenmanagementactivity
|
2
|
1
|
|
herbalfoodbyconstitution
|
2
|
1
|
|
legal/ethicalresponsibility
|
4
|
2
|
|
person-organizationalvaluefit
|
2
|
1
|
|
philosophicresponsibility
|
4
|
2
|
|
purchasing accomplishment
|
2
|
1
|
|
role amguity and redundant ro ...
|
2
|
1
|
|
role related stress
|
2
|
1
|
|
valueacceptance
|
2
|
1
|
|
井田論
|
2
|
1
|
|
計民授田
|
2
|
1
|
|
金憲昌의 亂(김헌창의 난)
|
2
|
1
|
|
고객보호책임
|
4
|
2
|
|
관여정도
|
2
|
1
|
|
그린 프로모션
|
2
|
1
|
|
도적(盜賊)
|
2
|
1
|
|
말산업 특구
|
2
|
1
|
|
법적/윤리적책임
|
4
|
2
|
|
쌀빵
|
2
|
1
|
|
온라인정보원천
|
2
|
1
|
|
체질별한방음식
|
2
|
1
|
|
초적(草賊)
|
2
|
1
|
|
탄소감소
|
2
|
1
|
|
프리믹스
|
2
|
1
|
|
학교 위치
|
2
|
1
|
|
할과다
|
2
|
1
|
|
흥덕왕(興德王)
|
2
|
1
|
|
Muscle-tendon complex
|
3
|
1
|
|
Oral communication
|
3
|
1
|
|
Pre-mix
|
3
|
1
|
|
Special Area for Horse Indu ...
|
3
|
1
|
|
food service businesses
|
3
|
1
|
|
greenpromotion
|
3
|
1
|
|
pozzolancement
|
3
|
1
|
|
tourismactivation
|
3
|
1
|
|
tra(theory of reasoned action ...
|
3
|
1
|
|
經濟文鑑
|
3
|
1
|
|
개인-조직가치적합성
|
3
|
1
|
|
Recruitment and Promotion
|
4
|
1
|
|
Useful value
|
4
|
1
|
|
Watching attitude
|
4
|
1
|
|
korean buffet
|
4
|
1
|
|
朝鮮經國典
|
4
|
1
|
|
유용적 가치
|
4
|
1
|
|
전기주방시스템
|
4
|
1
|
|
주방문화 혁신
|
4
|
1
|
|
지속가능발전협의회
|
4
|
1
|
|
채용 및 승진
|
4
|
1
|
|
Pecuniary reward
|
5
|
1
|
|
Privileged reward
|
5
|
1
|
|
Rice bread
|
5
|
1
|
|
TV음식프로그램
|
5
|
1
|
|
behavior intension
|
5
|
1
|
|
私田
|
5
|
1
|
|
구매성과
|
5
|
1
|
|
녹색경영활동
|
5
|
1
|
|
복합적 보상
|
5
|
1
|
|
역할모호
|
5
|
1
|
|
직무적 보상
|
5
|
1
|
|
특권적 보상
|
5
|
1
|
|
핵폐기장
|
5
|
1
|
|
TV food program
|
6
|
1
|
|
individualbrand
|
6
|
1
|
|
가치수용
|
6
|
1
|
|
숙의적 참여
|
6
|
1
|
|
유엔 SDGs
|
6
|
1
|
|
컨버전스마케팅
|
6
|
1
|
|
한방의료
|
6
|
1
|
|
Sexual Discrimination
|
7
|
1
|
|
개별브랜드
|
7
|
1
|
|
보상요인
|
7
|
1
|
|
확장된 합리적 행동이론
|
14
|
2
|
|
Banquet
|
8
|
1
|
|
buying behavior
|
8
|
1
|
|
convergencemarketing
|
8
|
1
|
|
재이(災異)
|
8
|
1
|
|
황룡사지
|
8
|
1
|
|
economic responsibility
|
18
|
2
|
|
productivity improvement
|
9
|
1
|
|
Menu
|
10
|
1
|
|
Watching motivation
|
10
|
1
|
|
시청태도
|
10
|
1
|
|
choice behavior
|
11
|
1
|
|
foodservice franchise
|
11
|
1
|
|
information usefulness
|
11
|
1
|
|
구전커뮤니케이션
|
11
|
1
|
|
금전적 보상
|
11
|
1
|
|
협력의사
|
11
|
1
|
|
경제적 책임
|
24
|
2
|
|
동의성
|
12
|
1
|
|
메뉴
|
12
|
1
|
|
자선적 책임
|
24
|
2
|
|
Consumer preference
|
13
|
1
|
|
Recommendation intention
|
13
|
1
|
|
생생함
|
13
|
1
|
|
방폐장
|
14
|
1
|
|
선택행동
|
28
|
2
|
|
heuristics
|
30
|
2
|
|
인구증가
|
15
|
1
|
|
지역규모
|
15
|
1
|
|
한식뷔페
|
15
|
1
|
|
SNS characteristics
|
16
|
1
|
|
여성공무원
|
16
|
1
|
|
지역 성장
|
16
|
1
|
|
외식기업
|
88
|
5
|
|
palate
|
18
|
1
|
|
연회
|
18
|
1
|
|
Personnel Management
|
19
|
1
|
|
TRA
|
19
|
1
|
|
seokguram
|
19
|
1
|
|
충성심
|
20
|
1
|
|
Natural Disasters
|
23
|
1
|
|
Korean Food
|
24
|
1
|
|
organization effectiveness
|
25
|
1
|
|
식용곤충
|
25
|
1
|
|
Organization Effectiveness
|
26
|
1
|
|
정보 공유 의도
|
26
|
1
|
|
추진체계
|
27
|
1
|
|
합리적 행동 이론
|
56
|
2
|
|
스포츠관광
|
29
|
1
|
|
Food Service Industry
|
30
|
1
|
|
spontaneity
|
30
|
1
|
|
equivalence
|
31
|
1
|
|
관광활성화
|
31
|
1
|
|
foodservice industry
|
64
|
2
|
|
facilities
|
33
|
1
|
|
participation-intention
|
33
|
1
|
|
edibleinsect
|
35
|
1
|
|
korean food
|
35
|
1
|
|
sns특성
|
36
|
1
|
|
theory of reasoned action
|
36
|
1
|
|
브랜드 인지
|
37
|
1
|
|
휴리스틱
|
73
|
2
|
|
불국사
|
39
|
1
|
|
생산성향상
|
38
|
1
|
|
정보유용성
|
39
|
1
|
|
이용자만족
|
41
|
1
|
|
주민투표
|
44
|
1
|
|
User satisfaction
|
46
|
1
|
|
activation
|
45
|
1
|
|
에너지 절약
|
48
|
1
|
|
oriental medicine
|
49
|
1
|
|
조직 헌신
|
56
|
1
|
|
Intention to use
|
58
|
1
|
|
economic value
|
60
|
1
|
|
organizational trust
|
115
|
2
|
|
postural control
|
58
|
1
|
|
medical tourism
|
122
|
2
|
|
오락성
|
64
|
1
|
|
β-catenin
|
65
|
1
|
|
자발성
|
67
|
1
|
|
한식
|
65
|
1
|
|
역할 스트레스
|
70
|
1
|
|
public sector
|
75
|
1
|
|
시설
|
76
|
1
|
|
skeletal muscle
|
84
|
1
|
|
시청동기
|
83
|
1
|
|
energy saving
|
93
|
1
|
|
role conflict
|
95
|
1
|
|
사회적 책임 활동
|
179
|
2
|
|
Hotel
|
116
|
1
|
|
food service
|
112
|
1
|
|
world heritage
|
115
|
1
|
|
의료관광
|
211
|
2
|
|
호텔
|
116
|
1
|
|
improvement
|
122
|
1
|
|
원자력발전소
|
120
|
1
|
|
entertainment
|
136
|
1
|
|
Service
|
174
|
1
|
|
social responsibility
|
165
|
1
|
|
경제적가치
|
157
|
1
|
|
Behavioral intention
|
195
|
1
|
|
Sustainable Development
|
188
|
1
|
|
corporate social responsibili ...
|
402
|
2
|
|
구매행동
|
211
|
1
|
|
사회적 지원
|
195
|
1
|
|
서비스
|
221
|
1
|
|
역할갈등
|
182
|
1
|
|
조직 신뢰
|
397
|
2
|
|
지속가능발전
|
183
|
1
|
|
Perceived value
|
269
|
1
|
|
Purchase intention
|
283
|
1
|
|
interactivity
|
237
|
1
|
|
organizational performance
|
226
|
1
|
|
selection attributes
|
228
|
1
|
|
갈등관리
|
229
|
1
|
|
기업이미지
|
266
|
1
|
|
이용의도
|
277
|
1
|
|
행동의도
|
1,036
|
4
|
|
활성화
|
246
|
1
|
|
Customer satisfaction
|
340
|
1
|
|
job satisfaction
|
1,086
|
3
|
|
organizational commitment
|
1,066
|
3
|
|
개선방안
|
342
|
1
|
|
사회적가치
|
365
|
1
|
|
사회적책임
|
375
|
1
|
|
상호 작용성
|
294
|
1
|
|
조직 효과성
|
316
|
1
|
|
조직성과
|
610
|
2
|
|
Job satisfaction
|
928
|
2
|
|
Organizational commitment
|
486
|
1
|
|
customer loyalty
|
451
|
1
|
|
organizational culture
|
502
|
1
|
|
고객 충성도
|
471
|
1
|
|
고객만족
|
1,321
|
2
|
|
공동체의식
|
573
|
1
|
|
사회자본
|
583
|
1
|
|
선택속성
|
579
|
1
|
|
선호도
|
425
|
1
|
|
융 복합
|
608
|
1
|
|
조직문화
|
871
|
2
|
|
지방정부
|
417
|
1
|
|
직무만족
|
3,270
|
5
|
|
Customer Satisfaction
|
979
|
1
|
|
Job Satisfaction
|
1,505
|
1
|
|
Organizational Commitment
|
1,065
|
1
|
|
convergence
|
672
|
1
|
|
customer satisfaction
|
831
|
1
|
|
loyalty
|
838
|
1
|
|
purchase intention
|
1,053
|
1
|
|
service quality
|
773
|
1
|
|
social support
|
1,337
|
1
|
|
turn over intention
|
768
|
1
|
|
구매의도
|
1,528
|
2
|
|
만족도
|
1,988
|
1
|
|
서비스 품질
|
1,428
|
1
|
|
이직의도
|
1,920
|
1
|
|
조직몰입
|
2,561
|
3
|
|
지각된 가치
|
692
|
1
|
|
satisfaction
|
3,197
|
1
|
|
계 |
|
51,350 |
318 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|