주제분류(KDC/DDC) |
지리
|
1,320
|
13
|
|
주제어 |
Electronic kitchen System
|
2
|
2
|
|
Foodservice consumption senti ...
|
2
|
2
|
|
Kim Young-ran act
|
2
|
2
|
|
Kitchen culture innovation
|
2
|
2
|
|
Multi-distribution channel
|
1
|
1
|
|
Restaurant failure
|
1
|
1
|
|
Rice processed food
|
2
|
2
|
|
UTAUT
챗봇
|
1
|
1
|
|
Unmanned order payment system
|
1
|
1
|
|
etra(extended tra)
|
1
|
1
|
|
urchase intention
|
1
|
1
|
|
외식소비심리
|
2
|
2
|
|
Behavior Intension
|
3
|
2
|
|
Choice Behavior
|
3
|
2
|
|
쌀가공식품
|
3
|
2
|
|
Matjip(reputation restaurant)
|
2
|
1
|
|
Premium dessert
|
2
|
1
|
|
Stiletto heel
|
2
|
1
|
|
Wellbeing Sports
|
2
|
1
|
|
detox
|
4
|
2
|
|
etra
|
2
|
1
|
|
extended tra
|
2
|
1
|
|
디톡스
|
4
|
2
|
|
레스토랑 실패
|
2
|
1
|
|
말산업 특구
|
2
|
1
|
|
멀티유통채널
|
2
|
1
|
|
베니스 영화제
|
2
|
1
|
|
베를린 영화제
|
2
|
1
|
|
전기주방시스템
|
4
|
2
|
|
주방문화 혁신
|
4
|
2
|
|
프리미엄 디저트
|
2
|
1
|
|
한국 여배우
|
2
|
1
|
|
Muscle-tendon complex
|
3
|
1
|
|
Nursing Schools
|
3
|
1
|
|
Special Area for Horse Indu ...
|
3
|
1
|
|
tra(theory of reasoned action ...
|
3
|
1
|
|
칸영화제
|
3
|
1
|
|
Brand association
|
4
|
1
|
|
korean buffet
|
4
|
1
|
|
Rice cake
|
9
|
2
|
|
productivity improvement
|
9
|
2
|
|
Image formation
|
5
|
1
|
|
Masstige
|
5
|
1
|
|
behavior intension
|
5
|
1
|
|
핵폐기장
|
5
|
1
|
|
숙의적 참여
|
6
|
1
|
|
TRA
|
19
|
3
|
|
smartpls
|
27
|
4
|
|
확장된 합리적 행동이론
|
14
|
2
|
|
이미지 형성
|
8
|
1
|
|
커피숍
|
8
|
1
|
|
매스티지
|
9
|
1
|
|
Experience value
|
19
|
2
|
|
무인주문결제시스템
|
10
|
1
|
|
Repurchase intention
|
22
|
2
|
|
choice behavior
|
11
|
1
|
|
협력의사
|
11
|
1
|
|
4c
|
12
|
1
|
|
간호대학
|
12
|
1
|
|
맛집
|
12
|
1
|
|
Consumption value
|
50
|
4
|
|
떡
|
25
|
2
|
|
Marketing-mix
|
14
|
1
|
|
방폐장
|
14
|
1
|
|
선택행동
|
28
|
2
|
|
Acceptance intention
|
15
|
1
|
|
heuristics
|
30
|
2
|
|
인구증가
|
15
|
1
|
|
지역규모
|
15
|
1
|
|
한식뷔페
|
15
|
1
|
|
지역 성장
|
16
|
1
|
|
impression
|
17
|
1
|
|
생산성향상
|
38
|
2
|
|
김영란법
|
43
|
2
|
|
coffee shops
|
22
|
1
|
|
Korean Food
|
24
|
1
|
|
framingeffect
|
27
|
1
|
|
인상
|
27
|
1
|
|
합리적 행동 이론
|
56
|
2
|
|
스포츠관광
|
29
|
1
|
|
경험 가치
|
63
|
2
|
|
participation-intention
|
33
|
1
|
|
korean food
|
35
|
1
|
|
theory of reasoned action
|
36
|
1
|
|
쌀
|
37
|
1
|
|
휴리스틱
|
73
|
2
|
|
브랜드 연상
|
38
|
1
|
|
주민투표
|
44
|
1
|
|
visual merchandising
|
45
|
1
|
|
Purchase intention
|
283
|
6
|
|
프레이밍 효과
|
47
|
1
|
|
레스토랑
|
49
|
1
|
|
핵심기본간호술
|
49
|
1
|
|
pva
|
55
|
1
|
|
postural control
|
58
|
1
|
|
purchase behavior
|
58
|
1
|
|
vmd
|
60
|
1
|
|
소비가치
|
290
|
5
|
|
Brand trust
|
66
|
1
|
|
Restaurant
|
68
|
1
|
|
한식
|
65
|
1
|
|
Re-purchase intention
|
71
|
1
|
|
delphi-survey
|
81
|
1
|
|
skeletal muscle
|
84
|
1
|
|
마케팅 믹스
|
84
|
1
|
|
키오스크
|
81
|
1
|
|
Perceived value
|
269
|
3
|
|
콜라보레 이션
|
93
|
1
|
|
kiosk
|
97
|
1
|
|
hmr
|
128
|
1
|
|
원자력발전소
|
120
|
1
|
|
타당성
|
131
|
1
|
|
패션
|
133
|
1
|
|
consumption value
|
160
|
1
|
|
구매의도
|
1,528
|
9
|
|
수용의도
|
172
|
1
|
|
재구매 의도
|
470
|
3
|
|
Chatbot
|
203
|
1
|
|
구매행동
|
211
|
1
|
|
브랜드신뢰
|
194
|
1
|
|
평가 도구
|
185
|
1
|
|
Attitude
|
926
|
4
|
|
selection attributes
|
228
|
1
|
|
utaut
|
257
|
1
|
|
갈등관리
|
229
|
1
|
|
지각된 가치
|
692
|
3
|
|
collaboration
|
295
|
1
|
|
델파이 조사
|
314
|
1
|
|
사회적가치
|
365
|
1
|
|
태도
|
1,322
|
4
|
|
Job satisfaction
|
928
|
2
|
|
Validity
|
536
|
1
|
|
customer loyalty
|
451
|
1
|
|
purchase intention
|
1,053
|
2
|
|
rice
|
612
|
1
|
|
고객 충성도
|
471
|
1
|
|
공동체의식
|
573
|
1
|
|
사회자본
|
583
|
1
|
|
선택속성
|
579
|
1
|
|
행동의도
|
1,036
|
2
|
|
Customer Satisfaction
|
979
|
1
|
|
customer satisfaction
|
831
|
1
|
|
고객만족
|
1,321
|
1
|
|
직무만족
|
3,270
|
2
|
|
계 |
|
26,068 |
224 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|