주제분류(KDC/DDC) |
지리
|
1,320
|
6
|
|
주제어 |
Travel consumer 라이프스타일
|
1
|
1
|
|
Travel product optional attri ...
|
1
|
1
|
|
Complex reward
|
2
|
1
|
|
Job related reward
|
2
|
1
|
|
Open kitchens
|
2
|
1
|
|
Relationship persistence
|
2
|
1
|
|
fairnessofemploymentstatus
|
2
|
1
|
|
fairnessofjobevaluation
|
2
|
1
|
|
fairnessofjobsystem
|
2
|
1
|
|
고용상태 공정성
|
2
|
1
|
|
직무제도 공정성
|
2
|
1
|
|
직무평가 공정성
|
2
|
1
|
|
학교 위치
|
2
|
1
|
|
pozzolancement
|
3
|
1
|
|
Recruitment and Promotion
|
4
|
1
|
|
채용 및 승진
|
4
|
1
|
|
Pecuniary reward
|
5
|
1
|
|
Privileged reward
|
5
|
1
|
|
복합적 보상
|
5
|
1
|
|
직무적 보상
|
5
|
1
|
|
특권적 보상
|
5
|
1
|
|
유엔 SDGs
|
6
|
1
|
|
지속가능발전협의회
|
6
|
1
|
|
Sexual Discrimination
|
7
|
1
|
|
Travel agency
|
7
|
1
|
|
보상요인
|
7
|
1
|
|
여행상품선택속성
|
8
|
1
|
|
여행 소비자
|
9
|
1
|
|
오픈주방
|
9
|
1
|
|
금전적 보상
|
14
|
1
|
|
palate
|
18
|
1
|
|
여성공무원
|
18
|
1
|
|
Personnel Management
|
20
|
1
|
|
관계지속성
|
20
|
1
|
|
organization effectiveness
|
25
|
1
|
|
Organization Effectiveness
|
26
|
1
|
|
추진체계
|
28
|
1
|
|
Food Service Industry
|
31
|
1
|
|
job environment
|
35
|
1
|
|
hotel employees
|
41
|
1
|
|
여행사
|
41
|
1
|
|
exhaustion
|
49
|
1
|
|
foodservice industry
|
65
|
1
|
|
β-catenin
|
67
|
1
|
|
public sector
|
79
|
1
|
|
외식기업
|
94
|
1
|
|
호텔종사원
|
100
|
1
|
|
Sustainable Development
|
188
|
1
|
|
지속가능발전
|
208
|
1
|
|
직무환경
|
206
|
1
|
|
Emotional labor
|
260
|
1
|
|
Organizational commitment
|
505
|
2
|
|
customer orientation
|
286
|
1
|
|
life-style
|
389
|
1
|
|
조직 효과성
|
326
|
1
|
|
job satisfaction
|
1,160
|
2
|
|
organizational culture
|
518
|
1
|
|
지방정부
|
436
|
1
|
|
Job Satisfaction
|
1,505
|
1
|
|
Job satisfaction
|
977
|
1
|
|
Organizational Commitment
|
1,065
|
1
|
|
organizational commitment
|
1,102
|
1
|
|
감정노동
|
1,280
|
1
|
|
고객지향성
|
745
|
1
|
|
소진
|
943
|
1
|
|
조직몰입
|
2,701
|
3
|
|
조직문화
|
929
|
1
|
|
직무만족
|
3,457
|
3
|
|
계 |
|
21,396 |
80 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|