주제분류(KDC/DDC) |
지리
|
1,320
|
8
|
|
주제어 |
Festival tourist
|
1
|
1
|
|
onlinequalitativeresearch
|
2
|
2
|
|
tourismlovemarks
|
2
|
2
|
|
축제관광객
|
1
|
1
|
|
Experience quality
|
2
|
1
|
|
Traditional Korean villages
|
2
|
1
|
|
visiting value
|
2
|
1
|
|
경시
|
2
|
1
|
|
관광 러브마크
|
2
|
1
|
|
무예진흥
|
2
|
1
|
|
온라인 질적연구
|
4
|
2
|
|
전통한옥마을
|
5
|
2
|
|
Online qualitative research
|
3
|
1
|
|
salivary protein complex
|
3
|
1
|
|
traditionalkoreanvillage
|
3
|
1
|
|
제도고찰
|
4
|
1
|
|
brand congruity
|
10
|
2
|
|
netnography
|
12
|
2
|
|
nitrosamines
|
6
|
1
|
|
네트노그라피
|
12
|
2
|
|
방문가치
|
6
|
1
|
|
경험 품질
|
7
|
1
|
|
lovemarks
|
17
|
2
|
|
관광체험성
|
9
|
1
|
|
Tourism experience
|
20
|
2
|
|
브랜드 로열티
|
21
|
2
|
|
Netnography
|
11
|
1
|
|
relationship continuity inten ...
|
15
|
1
|
|
러브마크
|
43
|
2
|
|
동래
|
24
|
1
|
|
Relationship Continuity Int ...
|
25
|
1
|
|
관광경험
|
50
|
2
|
|
tourism experience
|
27
|
1
|
|
Tourism Experience
|
28
|
1
|
|
전통무예
|
29
|
1
|
|
tourism destination
|
36
|
1
|
|
역관
|
42
|
1
|
|
Experiential value
|
43
|
1
|
|
레스토랑
|
49
|
1
|
|
브랜드동일시
|
109
|
2
|
|
brand value
|
59
|
1
|
|
관광지
|
60
|
1
|
|
Restaurant
|
68
|
1
|
|
경험적 가치
|
83
|
1
|
|
Brand loyalty
|
92
|
1
|
|
관계지속의도
|
93
|
1
|
|
Behavioral intention
|
195
|
2
|
|
브랜드 가치
|
115
|
1
|
|
local festival
|
127
|
1
|
|
urbanization
|
128
|
1
|
|
content analysis
|
358
|
2
|
|
도시화
|
209
|
1
|
|
법
|
215
|
1
|
|
Brand Loyalty
|
226
|
1
|
|
Perceived value
|
269
|
1
|
|
brand loyalty
|
229
|
1
|
|
지역축제
|
232
|
1
|
|
만족
|
799
|
2
|
|
세계화
|
513
|
1
|
|
행동의도
|
1,036
|
2
|
|
satisfaction
|
3,197
|
2
|
|
내용 분석
|
912
|
1
|
|
지각된 가치
|
692
|
1
|
|
계 |
|
11,918 |
89 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|