주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,596
|
8
|
|
주제어 |
advertisign effects
|
1
|
1
|
|
advertisingmaterials
|
1
|
1
|
|
mobile advertising standardiz ...
|
1
|
1
|
|
mobile advertising terminolog ...
|
1
|
1
|
|
n-screenadvertising
|
1
|
1
|
|
n스크린광고
|
1
|
1
|
|
people meter
|
1
|
1
|
|
광고메타데이터
|
1
|
1
|
|
광고소재
|
1
|
1
|
|
모바일 광고 용어
|
1
|
1
|
|
모바일 광고 표준화
|
1
|
1
|
|
지식창출절차
|
1
|
1
|
|
피플미터
|
1
|
1
|
|
ad block
|
2
|
1
|
|
ad blocking
|
2
|
1
|
|
애드블록
|
2
|
1
|
|
Advertising Length
|
2
|
1
|
|
VOD Ad
|
2
|
1
|
|
viewer ratings
|
2
|
1
|
|
시청률 조사
|
2
|
1
|
|
저널리즘 전문성
|
2
|
1
|
|
Advertising Clutter
|
3
|
1
|
|
ad avoidance
|
3
|
1
|
|
knowledgequality
|
3
|
1
|
|
방송심의규정
|
3
|
1
|
|
광고수용도
|
4
|
1
|
|
광고차단
|
4
|
1
|
|
광고혼잡도
|
4
|
1
|
|
advertising acceptance
|
5
|
1
|
|
vod 광고
|
6
|
1
|
|
mobile advertising
|
7
|
1
|
|
online brand community
|
8
|
1
|
|
광고길이
|
8
|
1
|
|
언론 신뢰
|
9
|
1
|
|
Advertising Effectiveness
|
20
|
1
|
|
방송의 자유
|
20
|
1
|
|
방송통신위원회
|
22
|
1
|
|
community participation
|
25
|
1
|
|
정치 신뢰
|
28
|
1
|
|
mobile advertising
|
33
|
1
|
|
ott service
|
34
|
1
|
|
모바일광고
|
68
|
2
|
|
광고 회피
|
40
|
1
|
|
quality indicators
|
41
|
1
|
|
smart media
|
41
|
1
|
|
objectivity
|
55
|
1
|
|
vod
|
55
|
1
|
|
기업가적 지향성
|
63
|
1
|
|
스마트미디어
|
73
|
1
|
|
질적지표
|
71
|
1
|
|
ott서비스
|
82
|
1
|
|
brand trust
|
95
|
1
|
|
광고효과
|
183
|
2
|
|
metadata
|
124
|
1
|
|
brand loyalty
|
229
|
1
|
|
표준화
|
257
|
1
|
|
identification
|
327
|
1
|
|
standardization
|
342
|
1
|
|
social capital
|
761
|
1
|
|
기업가정신
|
858
|
1
|
|
계 |
|
13,639 |
70 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
2 |
|