주제어 |
commitment of program
|
1
|
1
|
|
Advertising Length
|
2
|
1
|
|
VOD Ad
|
2
|
1
|
|
pre-playads
|
2
|
1
|
|
program insert ad
|
2
|
1
|
|
vod advertising
|
2
|
1
|
|
삽입광고
|
2
|
1
|
|
저널리즘 전문성
|
2
|
1
|
|
프리플레이(pre-play)광고
|
2
|
1
|
|
Advertising Clutter
|
3
|
1
|
|
vod 광고
|
6
|
2
|
|
방송심의규정
|
3
|
1
|
|
프로그램 몰입도
|
3
|
1
|
|
offering protection to those ...
|
4
|
1
|
|
won buddhisms thoughts of fil ...
|
4
|
1
|
|
광고수용도
|
4
|
1
|
|
광고혼잡도
|
4
|
1
|
|
문화적 피로
|
4
|
1
|
|
원불교 효사상의 현대적 실천
|
4
|
1
|
|
advertising acceptance
|
5
|
1
|
|
the grace of parents
|
5
|
1
|
|
광고길이
|
8
|
1
|
|
언론 신뢰
|
9
|
1
|
|
Advertising Effectiveness
|
20
|
1
|
|
대산
|
20
|
1
|
|
방송의 자유
|
20
|
1
|
|
방송통신위원회
|
22
|
1
|
|
advertising effect
|
28
|
1
|
|
정치 신뢰
|
28
|
1
|
|
sotaesan
|
36
|
1
|
|
objectivity
|
55
|
1
|
|
광고효과
|
183
|
2
|
|
계 |
|
495 |
34 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|