주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,596
|
6
|
|
주제어 |
Advertising Efficiency
|
1
|
1
|
|
Advertising Value Evaluatio ...
|
1
|
1
|
|
BBD Model(Beta Binomial D ...
|
1
|
1
|
|
BBD모델
|
1
|
1
|
|
Media Models
|
1
|
1
|
|
Newspaper Advertising
|
1
|
1
|
|
Predicting Exposure effects
|
1
|
1
|
|
advertising carry-over effect ...
|
1
|
1
|
|
advertising effects forecast
|
1
|
1
|
|
componentelement
|
1
|
1
|
|
cross-platform
|
1
|
1
|
|
cross-platformadvertising
|
1
|
1
|
|
duplicatedreach
|
1
|
1
|
|
duplicationexposure
|
1
|
1
|
|
evaluationofadvertisingvalue
|
1
|
1
|
|
forecastingadvertisingeffects
|
1
|
1
|
|
integratedadvertisingexposure
|
1
|
1
|
|
magazinereputation
|
1
|
1
|
|
magazinetype
|
1
|
1
|
|
mediamodel
|
2
|
2
|
|
newtv-viewing
|
1
|
1
|
|
out-of-hometvviewing
|
1
|
1
|
|
광고가치 평가
|
2
|
2
|
|
광고노출효과 예측
|
1
|
1
|
|
광고이월효과
|
1
|
1
|
|
노출효과 예측
|
1
|
1
|
|
뉴미디어tv시청
|
1
|
1
|
|
미집계시청률
|
1
|
1
|
|
싱글소스
|
1
|
1
|
|
외부시청
|
1
|
1
|
|
잡지유형
|
1
|
1
|
|
잡지평판
|
1
|
1
|
|
크로스플랫폼 광고
|
1
|
1
|
|
통합적시청률
|
1
|
1
|
|
Advertising Rates
|
2
|
1
|
|
advertising rates
|
2
|
1
|
|
integratedexposureeffect
|
2
|
1
|
|
integratedtvratings
|
2
|
1
|
|
newspaper advertising
|
2
|
1
|
|
single source data
|
2
|
1
|
|
광고요금
|
4
|
2
|
|
미디어모델
|
6
|
3
|
|
이종매체
|
2
|
1
|
|
중복노출
|
4
|
2
|
|
childrenspsychology
|
3
|
1
|
|
tv viewing
|
3
|
1
|
|
광고효과 예측
|
3
|
1
|
|
통합광고노출
|
3
|
1
|
|
통합노출효과
|
3
|
1
|
|
Media Planning
|
4
|
1
|
|
advertising exposure
|
4
|
1
|
|
Advertising Effects
|
6
|
1
|
|
광고 효율성
|
6
|
1
|
|
매체기획
|
7
|
1
|
|
아동심리
|
7
|
1
|
|
Advertising effects
|
10
|
1
|
|
advertising effects
|
11
|
1
|
|
tv시청
|
11
|
1
|
|
신문광고
|
23
|
2
|
|
advertising effectiveness
|
22
|
1
|
|
n스크린
|
22
|
1
|
|
파사드
|
26
|
1
|
|
facade
|
31
|
1
|
|
여성잡지
|
32
|
1
|
|
n-screen
|
40
|
1
|
|
광고효과
|
183
|
4
|
|
questionnaire survey
|
67
|
1
|
|
kindergarten
|
103
|
1
|
|
구성요소
|
106
|
1
|
|
유치원
|
133
|
1
|
|
설문조사
|
546
|
1
|
|
계 |
|
11,075 |
87 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
11 |
|