주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,613
|
8
|
|
주제어 |
re-use intention
|
1
|
1
|
|
로열티의도
|
1
|
1
|
|
MROI
|
2
|
1
|
|
Marketing investment
|
2
|
1
|
|
Strategic social contributio ...
|
2
|
1
|
|
practice guidance
|
2
|
1
|
|
published by a private organi ...
|
2
|
1
|
|
the elementary education
|
2
|
1
|
|
turning them into images
|
2
|
1
|
|
민간 편찬
|
2
|
1
|
|
Customer Contact Employee
|
3
|
1
|
|
loyalty intention
|
3
|
1
|
|
Family business succession
|
4
|
1
|
|
Social contribution activity
|
4
|
1
|
|
expectancydisconfirmation
|
4
|
1
|
|
high-techproduct
|
4
|
1
|
|
mobile social commerce
|
4
|
1
|
|
독립자주
|
4
|
1
|
|
실습지도
|
4
|
1
|
|
product innovativeness
|
5
|
1
|
|
가족기업 승계
|
5
|
1
|
|
마케팅투자
|
5
|
1
|
|
주제전문서비스
|
5
|
1
|
|
초등소학
|
5
|
1
|
|
JD-R Model
|
6
|
1
|
|
주제전문사서
|
6
|
1
|
|
Truncated negative binomial m ...
|
7
|
1
|
|
가정식사대용식
|
7
|
1
|
|
고객접점 종업원
|
7
|
1
|
|
국권 회복
|
7
|
1
|
|
전략적 사회공헌
|
8
|
1
|
|
현장실습교육
|
8
|
1
|
|
Truncated poisson model
|
9
|
1
|
|
사용동기
|
9
|
1
|
|
절단된 음이항 모형
|
9
|
1
|
|
하이테크 제품
|
9
|
1
|
|
모바일 소셜커머스
|
12
|
1
|
|
제품 혁신성
|
12
|
1
|
|
jdrmodel
|
14
|
1
|
|
절단된 포아송 모형
|
15
|
1
|
|
count data model
|
18
|
1
|
|
가산 자료 모형
|
23
|
1
|
|
Home Meal Replacement
|
24
|
1
|
|
애국
|
29
|
1
|
|
사료
|
42
|
1
|
|
consumer innovativeness
|
45
|
1
|
|
교육과정 설계
|
45
|
1
|
|
usage motivation
|
48
|
1
|
|
Person-Organization Fit
|
59
|
1
|
|
기대불일치
|
62
|
1
|
|
감정고갈
|
84
|
1
|
|
소비자 혁신성
|
83
|
1
|
|
사회 공헌 활동
|
101
|
1
|
|
hmr
|
130
|
1
|
|
개인-조직 적합성
|
133
|
1
|
|
national competency standards
|
145
|
1
|
|
emotional exhaustion
|
160
|
1
|
|
재이용 의도
|
261
|
1
|
|
attitude
|
641
|
1
|
|
사회자본
|
619
|
1
|
|
social-capital
|
689
|
1
|
|
만족
|
832
|
1
|
|
태도
|
1,389
|
1
|
|
satisfaction
|
3,295
|
1
|
|
계 |
|
18,792 |
72 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|