주제분류(KDC/DDC) |
지리
|
1,320
|
8
|
|
주제어 |
Luxury consumption experience
|
1
|
1
|
|
Quality of life 사치소비경험
|
1
|
1
|
|
positive emotional expression ...
|
2
|
2
|
|
긍정적 감정 표현요구
|
2
|
2
|
|
CSV(Creating shared value)
|
2
|
1
|
|
Rational experience
|
2
|
1
|
|
魚類智識
|
2
|
1
|
|
공유가치창출(CSV: Created S ...
|
2
|
1
|
|
Physical experience
|
3
|
1
|
|
Relational experience
|
3
|
1
|
|
Travel involvement
|
3
|
1
|
|
이성적 경험
|
3
|
1
|
|
Triple bottom line
|
4
|
1
|
|
여행관여도
|
4
|
1
|
|
위원(회)간 네트워크 구조
|
4
|
1
|
|
魚類學
|
5
|
1
|
|
물리적 경험
|
5
|
1
|
|
심리적 행복
|
5
|
1
|
|
Customer delight
|
6
|
1
|
|
관계적 경험
|
6
|
1
|
|
Viewing motivation
|
7
|
1
|
|
魚譜
|
7
|
1
|
|
CSR(corporate social respon ...
|
10
|
1
|
|
hotel image
|
16
|
1
|
|
정부위원회
|
16
|
1
|
|
Hospitality industry
|
17
|
1
|
|
고객감동
|
19
|
1
|
|
컨텐츠
|
21
|
1
|
|
환대산업
|
24
|
1
|
|
호텔이미지
|
27
|
1
|
|
Psychological happiness
|
29
|
1
|
|
메타 거버넌스
|
29
|
1
|
|
tbl
|
30
|
1
|
|
viewing satisfaction
|
31
|
1
|
|
Corporate image
|
32
|
1
|
|
emotionaldissonance
|
65
|
2
|
|
Visit intention
|
35
|
1
|
|
public space
|
39
|
1
|
|
Subjective happiness
|
41
|
1
|
|
Corporate performance
|
45
|
1
|
|
시청만족도
|
46
|
1
|
|
주관적 행복
|
47
|
1
|
|
sustainable management
|
53
|
1
|
|
customer experience
|
64
|
1
|
|
감정부조화
|
128
|
2
|
|
Customer loyalty
|
71
|
1
|
|
시청동기
|
83
|
1
|
|
고객경험
|
96
|
1
|
|
performativity
|
143
|
1
|
|
방문의도
|
160
|
1
|
|
Contents
|
218
|
1
|
|
지속가능경영
|
202
|
1
|
|
behavior intention
|
232
|
1
|
|
emotional labor
|
543
|
2
|
|
기업이미지
|
266
|
1
|
|
turn over intention
|
768
|
2
|
|
사회적책임
|
375
|
1
|
|
감정노동
|
1,228
|
2
|
|
고객 충성도
|
471
|
1
|
|
Customer Satisfaction
|
979
|
1
|
|
Reliability
|
966
|
1
|
|
Service Quality
|
939
|
1
|
|
customer satisfaction
|
831
|
1
|
|
service quality
|
773
|
1
|
|
고객만족
|
1,321
|
1
|
|
기업성과
|
702
|
1
|
|
네트워크분석
|
905
|
1
|
|
서비스 품질
|
1,428
|
1
|
|
신뢰도
|
812
|
1
|
|
이직의도
|
1,920
|
2
|
|
행동의도
|
1,036
|
1
|
|
삶의 질
|
2,192
|
1
|
|
계 |
|
21,923 |
88 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|