주제분류(KDC/DDC) |
사회과학
|
13,044
|
10
|
|
주제어 |
학습전이
Airlines
|
1
|
1
|
|
relationship persistence int ...
|
2
|
1
|
|
Customer Intentiveness
|
2
|
1
|
|
Food industry employees
|
2
|
1
|
|
Learning transfer of Educati ...
|
2
|
1
|
|
Relationship between the Uni ...
|
2
|
1
|
|
Security environment in Kore ...
|
2
|
1
|
|
Security strategy of the Uni ...
|
2
|
1
|
|
가능성(possibility)
|
2
|
1
|
|
동맹공약
|
2
|
1
|
|
명사절(noun clause)
|
2
|
1
|
|
상대시제(relative tense)
|
2
|
1
|
|
상위 서술어(predicate of main ...
|
2
|
1
|
|
절대시제(absolute tense)
|
2
|
1
|
|
추측(assumption)
|
2
|
1
|
|
Travelproduct
|
3
|
1
|
|
blendede-learning
|
3
|
1
|
|
hotelandtourismcurriculum
|
3
|
1
|
|
외식산업종사자
|
3
|
1
|
|
호텔관광학 교과과정
|
3
|
1
|
|
Humor style
|
4
|
1
|
|
Security environment
|
4
|
1
|
|
servicetraining
|
5
|
1
|
|
과잉투자성향
|
5
|
1
|
|
Purchasing Inention
|
6
|
1
|
|
종속절(subordinate clause)
|
6
|
1
|
|
Airscape
|
7
|
1
|
|
Travel agency
|
7
|
1
|
|
venture company
|
8
|
1
|
|
블렌디드 이러닝
|
11
|
1
|
|
에어스케이프
|
12
|
1
|
|
sns quality
|
14
|
1
|
|
유머스타일
|
16
|
1
|
|
rise of china
|
17
|
1
|
|
sns 품질
|
17
|
1
|
|
여행사
|
41
|
2
|
|
intention to reuse
|
21
|
1
|
|
여행상품
|
25
|
1
|
|
Job commitment
|
28
|
1
|
|
Travel Agency
|
30
|
1
|
|
hotel employees
|
41
|
1
|
|
flight attendants
|
45
|
1
|
|
airlines
|
56
|
1
|
|
한미관계
|
58
|
1
|
|
이러닝
|
70
|
1
|
|
#NAME?
|
77
|
1
|
|
자기자본비용
|
81
|
1
|
|
항공사
|
161
|
2
|
|
Brand attitude
|
88
|
1
|
|
관계지속의도
|
93
|
1
|
|
호텔종사원
|
100
|
1
|
|
Selection attributes
|
116
|
1
|
|
learning satisfaction
|
111
|
1
|
|
hmr
|
128
|
1
|
|
교육훈련
|
263
|
2
|
|
브랜드경험
|
133
|
1
|
|
투자효율성
|
120
|
1
|
|
객실승무원
|
138
|
1
|
|
경영전략
|
169
|
1
|
|
e-learning
|
192
|
1
|
|
한미동맹
|
209
|
1
|
|
Perceived value
|
269
|
1
|
|
Purchase intention
|
283
|
1
|
|
재이용 의도
|
249
|
1
|
|
학습만족도
|
265
|
1
|
|
Service quality
|
323
|
1
|
|
구매의도
|
1,528
|
4
|
|
Customer Satisfaction
|
979
|
2
|
|
고객만족
|
1,321
|
2
|
|
브랜드 태도
|
520
|
1
|
|
선택속성
|
579
|
1
|
|
Job Satisfaction
|
1,505
|
1
|
|
Job satisfaction
|
928
|
1
|
|
Service Quality
|
939
|
1
|
|
purchase intention
|
1,053
|
1
|
|
self efficacy
|
1,718
|
1
|
|
고객지향성
|
720
|
1
|
|
만족
|
799
|
1
|
|
서비스 품질
|
1,428
|
2
|
|
지각된 가치
|
692
|
1
|
|
직무만족
|
3,270
|
2
|
|
자기효능감
|
3,557
|
1
|
|
계 |
|
38,746 |
102 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|