주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,596
|
3
|
|
경제학
|
7,911
|
1
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|
주제어 |
Customer Knowledge Integrat ...
|
1
|
1
|
|
Customer Service Process C ...
|
1
|
1
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|
IT-enabled Capability
|
1
|
1
|
|
Information Technologies R ...
|
1
|
1
|
|
친사회적
|
1
|
1
|
|
고객지향행위
|
2
|
1
|
|
도움행위
|
2
|
1
|
|
Computer Self-Efficacy
|
3
|
1
|
|
Customer Verbal Abuse
|
3
|
1
|
|
customerorientationbehavior
|
3
|
1
|
|
감정표현규범
|
3
|
1
|
|
prosocial
|
4
|
1
|
|
고객언어폭력
|
5
|
1
|
|
지각된 조직 지원
|
7
|
1
|
|
Call Center
|
16
|
2
|
|
organizational behavior
|
12
|
1
|
|
간호서비스 질
|
12
|
1
|
|
call center
|
42
|
3
|
|
emotional display rules
|
14
|
1
|
|
콜센터
|
58
|
4
|
|
조직행동
|
17
|
1
|
|
Nursing services
|
21
|
1
|
|
internet shopping
|
24
|
1
|
|
인간중심돌봄
|
25
|
1
|
|
helping behavior
|
26
|
1
|
|
양육자
|
27
|
1
|
|
상담사
|
31
|
1
|
|
mobile shopping
|
38
|
1
|
|
인터넷 쇼핑
|
38
|
1
|
|
social exchange theory
|
43
|
1
|
|
quality of health care
|
45
|
1
|
|
patient centered care
|
54
|
1
|
|
감정소진
|
104
|
2
|
|
내면행동
|
54
|
1
|
|
emotionaldissonance
|
65
|
1
|
|
emotional exhaustion
|
157
|
2
|
|
리더-구성원 교환관계
|
77
|
1
|
|
사회교환이론
|
77
|
1
|
|
표면행동
|
77
|
1
|
|
deep acting
|
84
|
1
|
|
leader-member exchange
|
84
|
1
|
|
모바일 쇼핑
|
94
|
1
|
|
organizational identification
|
103
|
1
|
|
surface acting
|
96
|
1
|
|
usefulness
|
99
|
1
|
|
enjoyment
|
122
|
1
|
|
감정부조화
|
128
|
1
|
|
perceived organizational supp ...
|
207
|
1
|
|
요양병원
|
217
|
1
|
|
조직 동일시
|
199
|
1
|
|
즐거움
|
222
|
1
|
|
service quality
|
773
|
3
|
|
유용성
|
228
|
1
|
|
Emotional Labor
|
393
|
1
|
|
turn over intention
|
768
|
2
|
|
customer loyalty
|
451
|
1
|
|
emotional labor
|
543
|
1
|
|
job performance
|
583
|
1
|
|
감성지능
|
561
|
1
|
|
감정노동
|
1,228
|
2
|
|
고객 충성도
|
471
|
1
|
|
서비스 품질
|
1,428
|
3
|
|
아동학대
|
576
|
1
|
|
이직의도
|
1,920
|
3
|
|
Turnover Intention
|
766
|
1
|
|
emotional intelligence
|
679
|
1
|
|
organizational commitment
|
1,066
|
1
|
|
직무성과
|
731
|
1
|
|
우울
|
4,390
|
1
|
|
조직몰입
|
2,561
|
1
|
|
계 |
|
40,469 |
90 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|