주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,596
|
13
|
|
주제어 |
China Delivery Industry
|
3
|
1
|
|
Type of delivery and customer
|
3
|
1
|
|
csisg
|
3
|
1
|
|
nursingorganization
|
3
|
1
|
|
중국택배산업
|
3
|
1
|
|
택배유형 및 고객유형
|
3
|
1
|
|
acsi
|
4
|
1
|
|
rateofeconomicgrowth
|
4
|
1
|
|
customersatisfactionindex
|
11
|
2
|
|
고객만족지수
|
15
|
2
|
|
longitudinal research
|
16
|
2
|
|
ncsi
|
8
|
1
|
|
택배서비스품질
|
8
|
1
|
|
ks-sqi
|
12
|
1
|
|
delivery service quality
|
13
|
1
|
|
고객충성
|
14
|
1
|
|
out-group
|
17
|
1
|
|
외집단
|
19
|
1
|
|
종단적 연구
|
39
|
2
|
|
경제성장률
|
25
|
1
|
|
organization commitment
|
72
|
2
|
|
노인요양병원
|
38
|
1
|
|
airline service
|
60
|
1
|
|
항공서비스
|
58
|
1
|
|
서비스산업
|
70
|
1
|
|
service industry
|
85
|
1
|
|
empowerment
|
341
|
3
|
|
comparative analysis
|
120
|
1
|
|
transformational leadership
|
507
|
3
|
|
비교분석
|
160
|
1
|
|
customer orientation
|
279
|
1
|
|
job satisfaction
|
1,086
|
4
|
|
lmx
|
361
|
1
|
|
organizational citizenship be ...
|
375
|
1
|
|
communication
|
626
|
1
|
|
customer loyalty
|
451
|
1
|
|
감성지능
|
561
|
1
|
|
임파워먼트
|
618
|
1
|
|
Customer Satisfaction
|
979
|
1
|
|
emotional intelligence
|
679
|
1
|
|
organizational commitment
|
1,066
|
1
|
|
service quality
|
773
|
1
|
|
고객만족
|
1,321
|
1
|
|
변혁적 리더십
|
778
|
1
|
|
서비스 품질
|
1,428
|
1
|
|
조직몰입
|
2,561
|
2
|
|
조직시민행동
|
1,044
|
1
|
|
직무만족
|
3,270
|
2
|
|
계 |
|
29,586 |
75 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|