주제어 |
Playful Orientation
|
1
|
1
|
|
branding of entertainment age ...
|
1
|
1
|
|
popular music marketing
|
1
|
1
|
|
traditional consumption windo ...
|
1
|
1
|
|
가요장르
|
2
|
2
|
|
대중음악 마케팅
|
2
|
2
|
|
연예기획사 브랜딩
|
2
|
2
|
|
유희적정향
|
1
|
1
|
|
전통적 소비창구
|
2
|
2
|
|
Channel Brand Loyalty
|
2
|
1
|
|
Software failure reliability ...
|
2
|
1
|
|
채널브랜드 충성도
|
3
|
1
|
|
광고공감
|
6
|
1
|
|
디지털 인스톨레이션
|
6
|
1
|
|
지적 경험
|
11
|
1
|
|
Oscillator
|
15
|
1
|
|
준사회적 상호작용
|
47
|
3
|
|
감성경험
|
16
|
1
|
|
xband
|
21
|
1
|
|
resonator
|
24
|
1
|
|
para-social interaction
|
28
|
1
|
|
phase noise
|
32
|
1
|
|
parasocial interaction
|
39
|
1
|
|
인게이지먼트
|
76
|
2
|
|
nhpp
|
46
|
1
|
|
ethnic identity
|
87
|
1
|
|
genre
|
139
|
1
|
|
Engagement
|
161
|
1
|
|
구전 의도
|
271
|
1
|
|
민족 정체성
|
240
|
1
|
|
계 |
|
1,285 |
37 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|