협동학습을 통한 사회정서학습이 통합학급 학생들의 정서지능, 또래지원 및 또래관계망에 미치는 영향 = (The) effects of the social emotional learning on students emotional intelligence, peer supports, and peer networks in inclusive classrooms
'
협동학습을 통한 사회정서학습이 통합학급 학생들의 정서지능, 또래지원 및 또래관계망에 미치는 영향 = (The) effects of the social emotional learning on students emotional intelligence, peer supports, and peer networks in inclusive classrooms' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
사회과학
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
313
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
사회과학
313
0
0.0%
계
313
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
'
협동학습을 통한 사회정서학습이 통합학급 학생들의 정서지능, 또래지원 및 또래관계망에 미치는 영향 = (The) effects of the social emotional learning on students emotional intelligence, peer supports, and peer networks in inclusive classrooms' 의 참고문헌
Hyson, Marion CThe emotional development of young children: Building an emotion-centered curriculum[1994]
The efficacy of CWPT used in secondary alternative school classrooms with small Teacher/Pupil ratios and students with emotional and behavioral disorders
Classwide peer tutoring: An integration strategy to improve reading skills and promote peer integrations among students with autism and general education peers
'
협동학습을 통한 사회정서학습이 통합학급 학생들의 정서지능, 또래지원 및 또래관계망에 미치는 영향 = (The) effects of the social emotional learning on students emotional intelligence, peer supports, and peer networks in inclusive classrooms'
의 유사주제(
) 논문