주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,596
|
5
|
|
주제어 |
"행동의도 (재구매의도, 추천의 ...
|
1
|
1
|
|
Exposure Type
|
1
|
1
|
|
Food Restaurant Companies
|
1
|
1
|
|
Tea consumer
|
1
|
1
|
|
Tea involvement
|
1
|
1
|
|
foodservicefagshipstore
|
1
|
1
|
|
스포츠 스폰서십 활동
|
1
|
1
|
|
외식 플래그십 스토어
|
1
|
1
|
|
티 관여도
|
1
|
1
|
|
original childhood experience
|
2
|
1
|
|
own existence and roots
|
2
|
1
|
|
song of reposing a soul
|
2
|
1
|
|
sport sponsorship
|
4
|
2
|
|
노출 유형
|
2
|
1
|
|
Corporate Credibility
|
3
|
1
|
|
ritual death
|
3
|
1
|
|
티 소비자
|
7
|
2
|
|
Contents Attitude
|
5
|
1
|
|
Tea Consumer
|
6
|
1
|
|
tpe
|
8
|
1
|
|
티 전문점
|
8
|
1
|
|
tea house
|
11
|
1
|
|
Resistant
|
12
|
1
|
|
기업신뢰도
|
13
|
1
|
|
Multiple group analysis
|
15
|
1
|
|
콘텐츠 태도
|
15
|
1
|
|
Native Advertising
|
16
|
1
|
|
Sharing Intention
|
16
|
1
|
|
canonical correlation analysi ...
|
23
|
1
|
|
team identification
|
46
|
2
|
|
공유의도
|
26
|
1
|
|
나
|
30
|
1
|
|
experiences
|
38
|
1
|
|
「황진이」
|
38
|
1
|
|
brand awareness
|
86
|
2
|
|
perilla frutescens
|
43
|
1
|
|
시각적 주의
|
46
|
1
|
|
Selection attribute
|
47
|
1
|
|
네이티브 광고
|
47
|
1
|
|
팀 동일시
|
50
|
1
|
|
Creating Shared Value
|
58
|
1
|
|
정준상관분석
|
60
|
1
|
|
Visual Attention
|
61
|
1
|
|
Consumer Attitude
|
68
|
1
|
|
다중집단 분석
|
88
|
1
|
|
외식기업
|
88
|
1
|
|
웰-니스
|
96
|
1
|
|
Wellness
|
114
|
1
|
|
Corporate Image
|
122
|
1
|
|
brand image
|
262
|
2
|
|
브랜드인지도
|
119
|
1
|
|
purchasing intention
|
147
|
1
|
|
war
|
138
|
1
|
|
consumption value
|
160
|
1
|
|
소비자 태도
|
170
|
1
|
|
Brand Attitude
|
192
|
1
|
|
pcr
|
213
|
1
|
|
공유가치창출
|
191
|
1
|
|
brand attitude
|
228
|
1
|
|
기업이미지
|
266
|
1
|
|
브랜드 태도
|
520
|
2
|
|
체험
|
284
|
1
|
|
behavioral intention
|
327
|
1
|
|
소비가치
|
290
|
1
|
|
purchase intention
|
1,053
|
2
|
|
rice
|
612
|
1
|
|
브랜드 이미지
|
544
|
1
|
|
선택속성
|
579
|
1
|
|
구매의도
|
1,528
|
2
|
|
만족
|
799
|
1
|
|
satisfaction
|
3,197
|
1
|
|
계 |
|
22,849 |
84 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|