주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,613
|
1
|
|
주제어 |
corporate ability association
|
1
|
1
|
|
수도권이외지역
|
1
|
1
|
|
Behsvioral Loyalty
|
2
|
1
|
|
Korean Restaurants Selectio ...
|
2
|
1
|
|
Romanticity of Yi Chong-jun ...
|
2
|
1
|
|
cs-계수
|
2
|
1
|
|
customersdesiredservicequalit ...
|
2
|
1
|
|
social responsibility associa ...
|
2
|
1
|
|
the layered orga nization of ...
|
2
|
1
|
|
the self-formative text
|
2
|
1
|
|
독서편력
|
2
|
1
|
|
수도권지역
|
2
|
1
|
|
영국낭만주의
|
2
|
1
|
|
예술적 기법
|
2
|
1
|
|
유토피아 지향
|
2
|
1
|
|
한식당의 서비스 품질
|
2
|
1
|
|
Korean buffet restaurant
|
3
|
1
|
|
non-capitalarea
|
3
|
1
|
|
Swithing Barriers
|
4
|
1
|
|
Resource Leveraging
|
6
|
1
|
|
cs-coefficient
|
6
|
1
|
|
빠른 국제화
|
6
|
1
|
|
프랜차이즈 산업
|
6
|
1
|
|
attitudinal loyalty
|
13
|
2
|
|
behavioral loyalty
|
15
|
2
|
|
capitalarea
|
8
|
1
|
|
Strategic Positioning
|
11
|
1
|
|
한식당선택속성
|
12
|
1
|
|
Attitudinal Loyalty
|
13
|
1
|
|
행동적 충성도
|
27
|
2
|
|
태도적 충성도
|
29
|
2
|
|
경성제대
|
23
|
1
|
|
카노 모델
|
43
|
1
|
|
kano model
|
63
|
1
|
|
전환장벽
|
74
|
1
|
|
commitment
|
214
|
1
|
|
brand image
|
277
|
1
|
|
mediating effect
|
645
|
1
|
|
trust
|
471
|
1
|
|
브랜드 이미지
|
588
|
1
|
|
customer satisfaction
|
856
|
1
|
|
고객만족
|
1,378
|
2
|
|
매개효과
|
2,786
|
1
|
|
계 |
|
17,223 |
49 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|