박사

초임 과학영재 교사의 수업 전문성 향상을 위한 코티칭과 멘토링 활용 전략의 개발과 적용 = Development and Application of the Strategy with Coteaching and Mentoring to Improve the Teaching Professionalism of Beginning Teachers in Science-Gifted Education

논문상세정보
' 초임 과학영재 교사의 수업 전문성 향상을 위한 코티칭과 멘토링 활용 전략의 개발과 적용 = Development and Application of the Strategy with Coteaching and Mentoring to Improve the Teaching Professionalism of Beginning Teachers in Science-Gifted Education' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 과학영재교육
  • 교과교육학 지식
  • 멘토링
  • 수업전문성
  • 초임교사
  • 코티칭
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
635 1

0.0%

' 초임 과학영재 교사의 수업 전문성 향상을 위한 코티칭과 멘토링 활용 전략의 개발과 적용 = Development and Application of the Strategy with Coteaching and Mentoring to Improve the Teaching Professionalism of Beginning Teachers in Science-Gifted Education' 의 참고문헌