주제어 |
Advertising expenditure fore ...
|
1
|
1
|
|
Audience’s perspective
|
1
|
1
|
|
Introduction method of mid-p ...
|
1
|
1
|
|
Media advertising expenditur ...
|
1
|
1
|
|
Premium commercial message
|
1
|
1
|
|
프리미엄CM
|
1
|
1
|
|
Mid-program advertising
|
4
|
2
|
|
광고비예측
|
3
|
1
|
|
매체별광고비
|
3
|
1
|
|
중간광고 도입방안
|
3
|
1
|
|
Advertising industry
|
4
|
1
|
|
Media planning
|
4
|
1
|
|
매체기획
|
7
|
1
|
|
중간광고
|
33
|
2
|
|
수용자 인식
|
20
|
1
|
|
광고 산업
|
33
|
1
|
|
계 |
|
120 |
18 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|