주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,596
|
2
|
|
주제어 |
Call center counselors
|
5
|
2
|
|
Positive affective delivery
|
3
|
1
|
|
Self-efficacy for emotional m ...
|
3
|
1
|
|
감정관리 자기효능감
|
4
|
1
|
|
긍정정서전달
|
5
|
1
|
|
감정규율전략
|
6
|
1
|
|
콜센터상담사
|
12
|
2
|
|
emotion regulation strategy
|
11
|
1
|
|
Emotional Dissonance
|
38
|
2
|
|
Relationship conflict
|
22
|
1
|
|
Self Efficacy
|
57
|
2
|
|
감정소진
|
104
|
2
|
|
Emotional exhaustion
|
63
|
1
|
|
감정부조화
|
128
|
2
|
|
emotional exhaustion
|
157
|
2
|
|
감정고갈
|
84
|
1
|
|
관계갈등
|
123
|
1
|
|
customer-orientation
|
342
|
2
|
|
고객지향성
|
720
|
2
|
|
자기효능감
|
3,557
|
2
|
|
계 |
|
15,040 |
32 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|