주제어 |
consumers role attitude
|
1
|
1
|
|
experience of consumer educat ...
|
1
|
1
|
|
interest in no-show
|
1
|
1
|
|
perceived danger
|
1
|
1
|
|
platform(app) recognition
|
1
|
1
|
|
구전 수용도
|
1
|
1
|
|
소비자 민감성
|
1
|
1
|
|
소비자 역할태도
|
1
|
1
|
|
플렛폼(App)인식
|
1
|
1
|
|
consumer role attitude
|
2
|
1
|
|
consumersusceptibility
|
2
|
1
|
|
needs of consumer education
|
2
|
1
|
|
perceived awareness
|
2
|
1
|
|
reasonable proportion relatio ...
|
2
|
1
|
|
rules of articles of associat ...
|
2
|
1
|
|
the name lending agreements
|
2
|
1
|
|
the nominal director and audi ...
|
2
|
1
|
|
과도한 보수의 사법적 통제
|
2
|
1
|
|
명의대여약정
|
2
|
1
|
|
미국 통일사해양도법
|
2
|
1
|
|
법정사해
|
2
|
1
|
|
사해징표
|
2
|
1
|
|
소비자교육 요구
|
2
|
1
|
|
소비자교육경험
|
2
|
1
|
|
소비자역할 태도
|
2
|
1
|
|
엘리자베스 13년법
|
2
|
1
|
|
예약부도 관심도
|
2
|
1
|
|
UFCA
|
3
|
1
|
|
UFTA
|
3
|
1
|
|
perceived trust
|
3
|
1
|
|
user attitude
|
3
|
1
|
|
word-of-mouth acceptance
|
3
|
1
|
|
sharing economy services
|
4
|
1
|
|
이용 편의성
|
4
|
1
|
|
지각된 인식
|
4
|
1
|
|
합리적 비례관계
|
4
|
1
|
|
no show
|
5
|
1
|
|
sharing economy service
|
5
|
1
|
|
보수청구권
|
8
|
1
|
|
예약부도
|
8
|
1
|
|
지각된 신뢰
|
8
|
1
|
|
공유경제 서비스
|
18
|
2
|
|
ease of use
|
11
|
1
|
|
perceived benefit
|
12
|
1
|
|
informationneeds
|
18
|
1
|
|
subjective knowledge
|
18
|
1
|
|
부당이득반환청구
|
18
|
1
|
|
이용태도
|
20
|
1
|
|
O2O service
|
21
|
1
|
|
주관적 지식
|
33
|
1
|
|
정보요구
|
52
|
1
|
|
o2o 서비스
|
56
|
1
|
|
지각된 혜택
|
58
|
1
|
|
perceived risk
|
240
|
3
|
|
지각된 위험
|
328
|
4
|
|
채권자취소권
|
118
|
1
|
|
satisfaction
|
873
|
1
|
|
만족도
|
1,988
|
1
|
|
계 |
|
3,992 |
64 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|