주제어 |
Curriculum with special educa ...
|
1
|
1
|
|
Education for hearing impairm ...
|
1
|
1
|
|
delfefficacy
|
1
|
1
|
|
education for hearing impairm ...
|
1
|
1
|
|
orientationofthepracticalknow ...
|
1
|
1
|
|
school for physical disabilit ...
|
1
|
1
|
|
schoolforthehearingimpairment
|
1
|
1
|
|
structureofthepracticalknowle ...
|
1
|
1
|
|
validation for type of disabi ...
|
1
|
1
|
|
실천적지식의구조
|
1
|
1
|
|
실천적지식의정향
|
1
|
1
|
|
장애영역별 타당화
|
1
|
1
|
|
중재수업
|
1
|
1
|
|
Text book for hearing impairm ...
|
2
|
1
|
|
diagnosis·evaluation
|
2
|
1
|
|
practical knowledge scale
|
2
|
1
|
|
실천적 지식 척도
|
2
|
1
|
|
청각장애학생용 교과서
|
2
|
1
|
|
hearingimpairedstudents
|
8
|
2
|
|
novels of the early and middl ...
|
4
|
1
|
|
太平洋敎育協會
|
4
|
1
|
|
東學革命
|
4
|
1
|
|
申興雨
|
4
|
1
|
|
hearingimpairedcollegestudent ...
|
9
|
2
|
|
俄館播遷
|
5
|
1
|
|
지체장애학교
|
5
|
1
|
|
진단 · 평가
|
5
|
1
|
|
지방공기업 특성
|
6
|
1
|
|
청각장애교육
|
13
|
2
|
|
구조 관계
|
15
|
2
|
|
淸日戰爭
|
8
|
1
|
|
청각장애학교
|
8
|
1
|
|
friendships
|
10
|
1
|
|
청각장애대학생
|
20
|
2
|
|
structural relationship
|
24
|
2
|
|
special education
|
76
|
6
|
|
special teacher
|
13
|
1
|
|
special education curriculum
|
20
|
1
|
|
Text book
|
23
|
1
|
|
정체감
|
24
|
1
|
|
청각장애 학생
|
53
|
2
|
|
special education curriculum
|
27
|
1
|
|
특수교육 교육과정
|
56
|
2
|
|
instruction
|
44
|
1
|
|
Special education
|
46
|
1
|
|
특수교육
|
313
|
7
|
|
교우관계
|
160
|
2
|
|
special education
|
95
|
1
|
|
practical knowledge
|
119
|
1
|
|
수업
|
130
|
1
|
|
intervention
|
136
|
1
|
|
실천적 지식
|
153
|
1
|
|
지방공기업
|
153
|
1
|
|
Participation
|
291
|
1
|
|
교과서
|
654
|
1
|
|
특수교사
|
457
|
1
|
|
curriculum
|
856
|
1
|
|
identity
|
1,088
|
1
|
|
경영 성과
|
1,159
|
1
|
|
교육과정
|
1,545
|
1
|
|
자기효능감
|
3,557
|
1
|
|
계 |
|
11,423 |
81 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|