대학 교육서비스품질이 서비스가치, 추천의도 및 충성도에 미치는 영향: 항공서비스 관련 학과를 대상으로
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대학 교육서비스품질이 서비스가치, 추천의도 및 충성도에 미치는 영향: 항공서비스 관련 학과를 대상으로' 의 참고문헌
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커피전문점 선택속성의 중요도가 행동의도에 미치는 영향
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식생활 라이프스타일에 따른 한식레스토랑 선택속성이 행동의도에 미치는 영향에 관한 연구
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대학생들의 교육서비스품질이 교육만족도에 미치는 본인참여의 조절효과- 외식·조리전공을 중심으로 -
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국립대학교육서비스에 대한 소비자만족의 척도개발 -광주·전남지역을 중심으로-
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교육행정서비스의 질이 만족도와 애교심에 미치는 영향: 대구․경북지역 대학생을 중심으로
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교육서비스품질 개선을 위한 교육서비스 혁신전략- 인과구조분석을 중심으로
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교수자이미지가 대학생의 자기 이미지에 미치는 영향
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When Does a College Deserve to be Called High Quality? Improving Teaching and Institutional Quality
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Value dimensions, perceived value, Satisfaction and loyalty;an investigation of university student’travel behavior
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The effect of actual and perceived performance on satisfaction and behavioral intentions
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SERVQUAL : A Multiple-Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality
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Price, product information, and purchase intention: An empirical study
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On value and value co-creation: A service systems and service logic perspective
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Modeling and managing student loyalty :A study of a norwegian university college
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Measuring service quality; A reexamination and tension
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Measuring service quality in higher education: three instruments compared
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Managing service quality in higher education: the role of the student as primary consumer
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Key factors influencing student satisfaction related to recruitment and retention
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Indices of Quality in the Undergraduate Experiece
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Examining student sataisfaction with higher education service; using a new measurement tool
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Different Concepts in Advances in Service Marketing and Management
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Determinants of undergraduate business student satisfaction
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Determinants of consumer satisfaction with education : Implications for college and university administrations
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Customer and Satisfaction and Word of Mouth
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Consumer perceptions of service quality: An assessment of the SERVQUAL dismensions
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Consumer perceived value : The development of a multiple item scale
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College student satisfaction;Marketing’s apptoach for evaluation higher education
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Attributional Influences on Consumers’Desires to Communicate about Product
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A structural analysis of value, quality and price perceptions of business and leisure travelers
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A Multistage Model of Customers Assessents of Service Quality and Value
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