국민의 반기업 정서 및 공중 관계성이 CSR 진정성 인식과 커뮤니케이션 의도에 미치는 영향: 관계 유지 전략의 효과를 중심으로
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국민의 반기업 정서 및 공중 관계성이 CSR 진정성 인식과 커뮤니케이션 의도에 미치는 영향: 관계 유지 전략의 효과를 중심으로' 의 참고문헌
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한국의 반기업정서의 현실과 원인, 그리고 미래
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한국사회 반기업 정서 … 경영활동 가장 큰 부담
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한국 공중의 도의적․실제적 위기 책임성 지각과 사과 수용에 영향을 미치는 요인들은 무엇인가?: 부정적 미디어에의 노출, 반 기업정서, 기업 태도를 중심으로
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통신요금 어떻게 낮출까 … 원가공개와 제4이동통신의 역설
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중국에서 한국기업의 CSR활동이 기업평판, 기업-정부관계 및 정부 지원의도에 미치는 영향에 관한 연구 삼성기업의 사례를 중심으로
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조직ᐨ사원 관계성의 3단계 모델과 조직 효과성의 관계: 관계성의 선행요인, 관계유지전략, 결과변인을 중심으로
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내・외적 동기가 조직-공중 관계성과 구전커뮤니케이션에 미치는 영향: 소셜미디어를 중심으로
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박사
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박사
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Types and dimensions of organization-public relationships in greater China
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Toward authenticity : A critical theory of self-formation
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The relationship of suggestibility and compliance with self-deception and other-deception
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The international encyclopedia of interpersonal communication
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The construction of the self: A developmental perspective
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The Presentation of Self in Everyday Life
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Reliability and validity of organization-public relationship measurement and linkages among relationship indicators in a membership organization
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Relationships maintenance on Twitter : Implications from loyalty leaders
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Relationships between organizations and publics : Development of a multi-dimensional organization-public relationship scale
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Relationship maintenance strategies on Fortune 500 company web sites
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Public relations strategies, relational outcomes, and conflict management strategies
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Public relations as relationship management: A relational approach to the study and practice of public relations
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Public relations as relationship management
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Preliminary development and validation of a measure of relationship authenticity
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On the advantages of modesty : the benefits of a balanced self-presentation
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Mapping the links between personality and communicator style
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Maintenance strategies and romantic relationship type, gender, and relational characteristics
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Linkages among relationship maintenance strategies, relationship quality outcomes, attitude, and behavioral intentions
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How companies cultivate relationships with publics on social network sites : Evidence from China and the United States
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Guidelines for measuring relationship in public relations
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Exploring types of organization-public relationships and their implications for relationship management in public relations
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Economy and society, edited by Guenther Roth, and Claus Wittich
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Corporate social responsibility and consumers’attributions and brand evaluations in a product-harm crisis
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Content analysis of corporate blogs as a relationship management tool
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Building theory in public relations: Inter-organization relationships
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Building relationships through integrated online media : Global organizations’ use of brand web sites, Facebook, and Twitter
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A measure of relationship cultivation strategies
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