교사의 특성과 피드백이 초등학생의 정의적, 인지적 성취에 미치는 영향
'
교사의 특성과 피드백이 초등학생의 정의적, 인지적 성취에 미치는 영향' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
2,229
|
3
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
교육과정
|
2,394
|
0
|
|
계 |
|
2,394
|
0
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
3
|
|
'
교사의 특성과 피드백이 초등학생의 정의적, 인지적 성취에 미치는 영향' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
초등교사의 직무만족도 측정 분석: 경기도 안양시를 중심으로
-
-
-
-
-
-
내·외적 보상 요인과 교사의 교직 만족 및 몰입과의 관계 - 광주, 전남 초·중등 교사를 중심으로
-
-
-
-
-
-
교사의 내·외적 요인과 교실평가 간의 구조적 관계: 한국, 싱가포르 및 핀란드 비교
-
Validation of assessment for learning questionnaires for teachers and students
-
Testing a theory about the role of classroom assessment in student motivation and achievement
-
-
-
Student conceptions of feedback : Impact on self-regulation, self-Efficacy, and academic achievement
-
Principles and practice of structural equation modeling
-
From formative assessment to assessment FOR learning : A path to success in standards-based schools
-
Focus on formative feedback
-
-
Delay-retention effect with multiple-choice tests
-
Assessment crisis : The absence of assessment for learning
-
Assessment and classroom learning. Assessment in Education : Principles
-
-
A theoretical framework for the role of classroom assessment in motivating student effort and achievement
-
'
교사의 특성과 피드백이 초등학생의 정의적, 인지적 성취에 미치는 영향'
의 유사주제(
) 논문