주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
|
9,596
|
4
|
|
주제어 |
Halal Mart
|
1
|
1
|
|
golf course food beverage sec ...
|
1
|
1
|
|
할랄마트
|
1
|
1
|
|
Golf Course Food & Beverag ...
|
2
|
1
|
|
Mobile Payments
|
2
|
1
|
|
PLS Structural Equation M ...
|
2
|
1
|
|
PLS-SEM
|
2
|
1
|
|
Smartpay
|
2
|
1
|
|
participated adolescents in d ...
|
2
|
1
|
|
골프장 식음료업장
|
2
|
1
|
|
개선우선순위
|
4
|
1
|
|
스마트 페이
|
4
|
1
|
|
KANO모형
|
5
|
1
|
|
sportsparticipants
|
5
|
1
|
|
improvement priority
|
7
|
1
|
|
CS-Coefficient
|
11
|
1
|
|
체육교사교육
|
13
|
1
|
|
organizational citizenship
|
14
|
1
|
|
pcsi 지수
|
15
|
1
|
|
pcsi index
|
17
|
1
|
|
모바일 간편결제
|
28
|
1
|
|
kano모형
|
29
|
1
|
|
PCSI Index
|
35
|
1
|
|
pls-구조방정식
|
38
|
1
|
|
일반화가능도이론
|
43
|
1
|
|
고객만족계수
|
52
|
1
|
|
kano model
|
55
|
1
|
|
교수내용지식
|
60
|
1
|
|
school life adaptation
|
63
|
1
|
|
Kano model
|
67
|
1
|
|
Muslim
|
86
|
1
|
|
무슬림
|
102
|
1
|
|
kano-model
|
113
|
1
|
|
School Adjustment
|
148
|
1
|
|
peer relationship
|
173
|
1
|
|
servqual
|
159
|
1
|
|
Service Quality
|
939
|
3
|
|
psychological well-being
|
525
|
1
|
|
서비스 품질
|
1,428
|
3
|
|
self-esteem
|
1,818
|
1
|
|
service quality
|
773
|
1
|
|
타당도
|
732
|
1
|
|
계 |
|
17,174 |
50 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|