학습자의 교육훈련 만족도와 학업성취도의 상관관계에 관한 체계적 문헌고찰과 메타분석
-
-
저자
정선정
임경화
-
제어번호
105918799
-
학술지명
職業 敎育 硏究
-
권호사항
Vol.
37
No.
2
[
2018
]
-
발행처
한국직업교육학회
-
발행처 URL
http://www.kosove.re.kr/
-
자료유형
학술저널
-
수록면
39-75
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
소장기관
건국대학교 상허기념중앙도서관
-
판매처
'
학습자의 교육훈련 만족도와 학업성취도의 상관관계에 관한 체계적 문헌고찰과 메타분석' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
온라인 학습자의 감성지능과 학습참여도, 만족도 및 학업성취도의 관계 규명
-
-
-
박사
-
박사
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
농업경영정보화 전문교육 프로그램의 효과에 영향을 주는 요인 규명
-
-
기업교육에서 학습 만족도와 성취도의 상관관계 연구
-
박사
-
-
-
-
박사
-
-
-
Who’s afraid of Level 4 Evaluation? A practical approach
-
-
The relationship between nursing leadership and patient outcomes: A systematic review
-
The file drawer problem and tolerance for null results
-
The Flawed Four-Level Evaluation Model
-
-
Student achievement and instructor evaluations in chemistry: studies in higher education
-
-
-
-
Primary, secondary, and meta-analysis of research
-
Preferred reporting items for systematic reviews and meta-analyses: The PRISMA statement
-
-
-
Kirkpatrick's levels of training criteria: Thirty years later
-
Invited reaction: Reaction to Holton article
-
-
Humorous lectures and humorous examples: some effects upon comprehension and retention
-
박사
-
Evaluation training programs: the four levels
-
Evaluation in organizations
-
-
Cochrane handbook for systematic reviews of intervention(Vol. 5)
-
-
Application of cognitive, skill-based, and affective theories of learning outcomes to new methods of training evaluation
-
A nonparametric ‘trin and fill’ method of accounting for publication bias in meta analysis
-
A meta-analysis of the relations among training criteria
-
A Survey of Management Training and Education Practices in U. S. Companies
-
-
'
학습자의 교육훈련 만족도와 학업성취도의 상관관계에 관한 체계적 문헌고찰과 메타분석'
의 유사주제(
) 논문