돌잔치전문점 이용객의 소비가치유형에 따른 선택속성에 관한 연구
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돌잔치전문점 이용객의 소비가치유형에 따른 선택속성에 관한 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,181
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
공익사업
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
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돌잔치전문점 이용객의 소비가치유형에 따른 선택속성에 관한 연구' 의 참고문헌
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한·일 대학생 소비자의 소비가치, 브랜드동일시와 소비자-브랜드 관계 연구: 유명브랜드를 중심으로
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체인호텔 이미지가 서비스품질과 소비가치 및 고객만족, 행동의도에미치는 영향
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예식연회 서비스품질과 고객만족, 그리고 웨딩홀·호텔 이미지와의 구조적 관계에 관한 연구
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소비가치에 따른 돌잔치전문점의 선택결정속성이 이용만족에 미치는 영향
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돌잔치의 기획 및 연출을 위한 화훼장식 표준모델의 개발
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돌잔치 특성 및 개최장소 선택속성에 대한 비교 연구 : 돌잔치 주인공의 성별, 출생순서를 중심으로
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고객의 소비성향과 소비가치에 따른 호텔선택 결정 속성이 고객행동의도에 미치는 영향
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Why we buy what we buy : A theory of consumption values
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What affects mobile application use? The roles of consumption values
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User Acceptance of Hedonic Digital Artifacts: A Theory of Consumption Values Perspective
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The multinomial, multiattribute logit choice model
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The investigation of Iranian cultural and consumption values through foreign brand purchasing
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The Value of Value: Further Excursion on the Meaning and Role of Customer Value
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Selection attributes of wedding banquet venues : An exploratory study of Hong Kong prospective wedding couples
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Satisfaction of mall shoppers : A study on perceived utilitarian and hedonic shopping values
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Restarant critics respond: We're doing our job
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Paradise for who? Segmenting visitors' satisfaction with cognitive image and predicting behavioural loyalty
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Modern wedding industry in Egypt : the influence of key wedding venue attributes on newlywed couple satisfaction and future intention
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Measuring Tourist Motivation
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Exploring US Millennial consumers’ consumption values in relation to traditional and social cause apparel product attributes and purchase intentions
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Event Tourism: definition, evolution, and research
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Consumption values and relationships : segmenting the market for frequency programs
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Consumption Values, Personal Characteristics and Behavioral Intentions in Mobile Shopping Adoption
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Consumer shopping value: An investigation of shopping trip value, in-store shopping value and retail format
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Baby showers: A rite of passage in transition
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돌잔치전문점 이용객의 소비가치유형에 따른 선택속성에 관한 연구'
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