개인 피팅 축구화의 브랜드이미지, 고객충성도의 구조적 관계를 통한 재구매의도 분석
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저자
허철무
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제어번호
105153955
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학술지명
한국사회체육학회지
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권호사항
Vol.
0
No.
71
[
2018
]
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발행처
한국사회체육학회
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발행처 URL
http://www.kssls.org
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자료유형
학술저널
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수록면
199-210
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언어
Korean
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출판년도
2018
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등재정보
KCI등재
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판매처
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개인 피팅 축구화의 브랜드이미지, 고객충성도의 구조적 관계를 통한 재구매의도 분석' 의 참고문헌
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박사
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피팅, 터칭, 스피드..푸마, 축구화 ‘푸마 원’ 출시
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박사
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커피전문점의 서비스품질과 브랜드이미지가 고객만족과 고객충성도에 미치는 영향에 관한 연구
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중국소비자들이 스포츠의류 구매시 브랜드이미지와 브랜드충성도와의 관계
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저가화장품의 브랜드 이미지에 따른 만족도와 브랜드 충성도에 관한 연구
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박사
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아이다스-나이키-푸마 월드컵특수축구화 불꽃경쟁
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아디다스, 디지털 광합성 기술의 퓨처크래프트 4D 공개. 개인 맞춤형 운동화의 대량생산시대 열어
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박사
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스포츠광고가 브랜드이미지 및 브랜드충성도, 구매행동에 미치는 영향 : 스토리텔링광고를 중심으로
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박사
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소셜 커머스 구매 요인이 고객만족, 고객충성도 및 재구매에 미치는 영향 연구
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박사
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골프웨어 브랜드 이미지와 브랜드 충성도의 관계 : 아마추어 골퍼의 성별에 따른 차이
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고객만족이 고객충성도에 미치는 영향에 대한 연구 : 기업-공중관계성의 역할을 중심으로
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박사
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Zero Defections : Quality Comes to Services
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The relationship among overall quick casual restaurant image, perceived value, customer satisfaction and behavioral intentions
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The different roles of satisfaction, trust, and commitment in customer relationships
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The chain of effects from brand trust and brand affect to brand performance : the role of brand loyalty
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Satisfaction : A behavior Perspective on the Consumer
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Marketing management: Analysis, planing, implementation
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Inference effects with out inference marketing? : Effects of missing information on discounting and use of presented information
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How people watch television as investigated using focus group techniques
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Getting to global : An evolutionary perspective of brand expansion in international market
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Customer perceived value, satisfaction, and loyalty-the role of switching costs
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Customer loyalty : How to earn it and how to keep it
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Customer equity management and strategic choices for sales managers
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Customer Loyalty : Toward an Integrated Conceptual Framework
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Consumer and their brands: Developing relationship theory in consumer research
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Conceptualizing measuring & managing customer based equity
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An assessment of the relationship between service quality and customer satisfaction in the formation of consumers’ purchase intentions
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A note on the effect of brand image on sales
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