주제어 |
Disabled children's and youth
|
1
|
1
|
|
Economical conditions
|
1
|
1
|
|
Level of School
|
1
|
1
|
|
Satisfaction on number of fri ...
|
1
|
1
|
|
Severity of disability
|
1
|
1
|
|
Type of household
|
1
|
1
|
|
장애 아동 및 청소년
|
1
|
1
|
|
차별정도
|
1
|
1
|
|
친구 수 만족도
|
1
|
1
|
|
Severity of Disability
|
2
|
1
|
|
pairwise matrix
|
2
|
1
|
|
project feasibility
|
2
|
1
|
|
다표본 분석
|
2
|
1
|
|
산업재흥플랜
|
2
|
1
|
|
쌍대행렬
|
2
|
1
|
|
우간다 아빔지역
|
2
|
1
|
|
지속적인 협력
|
2
|
1
|
|
컨스텔레이션모델
|
2
|
1
|
|
프로젝트 타당성
|
2
|
1
|
|
experienceofdiscrimination
|
3
|
1
|
|
학교생활적응도
|
3
|
1
|
|
Disability type
|
4
|
1
|
|
제조업 3.0
|
4
|
1
|
|
School Type
|
5
|
1
|
|
농업개발
|
5
|
1
|
|
Life satisfaction.
|
6
|
1
|
|
제조업 르네상스
|
6
|
1
|
|
Experience of Discrimination
|
7
|
1
|
|
학교급별
|
8
|
1
|
|
Disabled Children
|
10
|
1
|
|
경제상태
|
11
|
1
|
|
family-relationship-satisfact ...
|
12
|
1
|
|
장애정도
|
25
|
2
|
|
중국제조2025
|
18
|
1
|
|
학교유형
|
26
|
1
|
|
household income
|
31
|
1
|
|
장애유형
|
35
|
1
|
|
Subjective health status
|
36
|
1
|
|
가족관계 만족도
|
37
|
1
|
|
Life satisfaction
|
38
|
1
|
|
Subjective Health Status
|
38
|
1
|
|
가구유형
|
43
|
1
|
|
Students with Disabilities
|
53
|
1
|
|
School adjustment
|
84
|
1
|
|
주관적 건강상태
|
187
|
2
|
|
School Adjustment
|
148
|
1
|
|
소득
|
143
|
1
|
|
차별 경험
|
136
|
1
|
|
domestic violence
|
160
|
1
|
|
장애아동
|
164
|
1
|
|
스마트 팩토리
|
209
|
1
|
|
장애학생
|
281
|
1
|
|
smart factory
|
373
|
1
|
|
가정폭력
|
310
|
1
|
|
생활만족도
|
565
|
1
|
|
학교생활적응
|
658
|
1
|
|
Life Satisfaction
|
702
|
1
|
|
삶의 만족도
|
1,244
|
1
|
|
계 |
|
5,857 |
60 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|