주제분류(KDC/DDC) |
경제학
|
7,911
|
5
|
|
주제어 |
Certification(expense) Suppo ...
|
1
|
1
|
|
Image of Koreans
|
1
|
1
|
|
Information Provision Suppo ...
|
1
|
1
|
|
International Environmental ...
|
1
|
1
|
|
Recyclable Antibacterial A ...
|
1
|
1
|
|
Short-term Training Program ...
|
1
|
1
|
|
competitormonitoring
|
1
|
1
|
|
effortsforenvironmentalissues
|
1
|
1
|
|
marketdrivingorientation
|
1
|
1
|
|
strategicgreenorientation
|
1
|
1
|
|
경쟁자모니터링
|
1
|
1
|
|
전략적그린지향성
|
1
|
1
|
|
환경시장창출
|
1
|
1
|
|
국제환경규제
|
3
|
2
|
|
Purchasing Performance
|
2
|
1
|
|
Supporting for Supplier Dev ...
|
2
|
1
|
|
Technological Development S ...
|
2
|
1
|
|
internationalenvironmentalreg ...
|
2
|
1
|
|
대응교육
|
2
|
1
|
|
보통교과(comprehensive curric ...
|
2
|
1
|
|
세계사교육의 계열성
|
2
|
1
|
|
연극교과(drama/theatre subjec ...
|
2
|
1
|
|
원근법(perspective)
|
2
|
1
|
|
인증(비용)지원
|
2
|
1
|
|
장면 연출(scene-directing)
|
2
|
1
|
|
추상화(abstracting)
|
2
|
1
|
|
평면화(plane delineation)
|
2
|
1
|
|
포스트드라마(postdrama)
|
2
|
1
|
|
Common Method Bias
|
3
|
1
|
|
Education Support System
|
3
|
1
|
|
SERS nanoprobe
|
3
|
1
|
|
World History Teaching
|
3
|
1
|
|
공통방법편의
|
3
|
1
|
|
교육과정(nationalcurriculum)
|
3
|
1
|
|
역량중심 교육과정(competency- ...
|
3
|
1
|
|
기술개발지원
|
4
|
1
|
|
세계사교육의 목적
|
4
|
1
|
|
핵심역량(key-competency)
|
4
|
1
|
|
측정 모델
|
5
|
1
|
|
silica nanoparticles
|
6
|
1
|
|
social pressure
|
7
|
1
|
|
japaneseuniversitystudents
|
9
|
1
|
|
ptt
|
9
|
1
|
|
사회적 압력
|
10
|
1
|
|
Measurement Model
|
11
|
1
|
|
Paired t-test
|
11
|
1
|
|
mutual trust
|
18
|
1
|
|
다중공선성
|
18
|
1
|
|
Multicollinearity
|
19
|
1
|
|
scale-up
|
37
|
1
|
|
Confirmatory Factor Analysi ...
|
49
|
1
|
|
dynamic capabilities
|
62
|
1
|
|
export performance
|
160
|
2
|
|
nano-composite
|
80
|
1
|
|
정보제공
|
85
|
1
|
|
corporate performance
|
94
|
1
|
|
musical
|
94
|
1
|
|
구조방정식모델
|
90
|
1
|
|
확인적 요인분석
|
180
|
1
|
|
structural equation modeling
|
240
|
1
|
|
organizational culture
|
502
|
1
|
|
기업성과
|
702
|
1
|
|
계 |
|
10,486 |
69 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|