주제어 |
Attitudes toward Advertising ...
|
1
|
1
|
|
crisis follow-up
|
1
|
1
|
|
typeofads
|
1
|
1
|
|
Negative Scandals Involving ...
|
2
|
1
|
|
attitude toward advertising m ...
|
2
|
1
|
|
attitude toward the endorsed ...
|
2
|
1
|
|
view-consistent exposure
|
2
|
1
|
|
view-inconsistent exposure
|
2
|
1
|
|
기관투자
|
2
|
1
|
|
사건대응전략
|
2
|
1
|
|
사후대응전략
|
2
|
1
|
|
산업용 부동산
|
2
|
1
|
|
지역신문 지원 평가
|
2
|
1
|
|
도덕적 분리
|
3
|
1
|
|
negative events
|
4
|
1
|
|
광고모델의 부정적 행동
|
4
|
1
|
|
광고모델태도
|
4
|
1
|
|
광고모델에대한태도
|
5
|
1
|
|
부채의 대리인문제
|
5
|
1
|
|
동시투자
|
6
|
1
|
|
지역신문발전기금
|
6
|
1
|
|
Moral Decoupling
|
7
|
1
|
|
지역신문발전위원회
|
7
|
1
|
|
Rationalization
|
11
|
1
|
|
부동산간접투자
|
12
|
1
|
|
부정적 사건
|
12
|
1
|
|
brandfamiliarity
|
15
|
1
|
|
crisis response
|
16
|
1
|
|
공장
|
16
|
1
|
|
Purchase Intent
|
18
|
1
|
|
Sales Price
|
20
|
1
|
|
광고유형
|
22
|
1
|
|
합리화
|
30
|
1
|
|
브랜드 친숙도
|
35
|
1
|
|
trustworthiness
|
41
|
1
|
|
매매가격
|
45
|
1
|
|
평가 척도
|
63
|
1
|
|
헤도닉 모형
|
64
|
1
|
|
expertise
|
118
|
1
|
|
forgiveness
|
124
|
1
|
|
산업단지
|
121
|
1
|
|
브랜드 태도
|
520
|
3
|
|
Brand Attitude
|
192
|
1
|
|
brand attitude
|
228
|
1
|
|
용서
|
253
|
1
|
|
델파이 조사
|
314
|
1
|
|
신뢰성
|
396
|
1
|
|
전문성
|
634
|
1
|
|
empathy
|
678
|
1
|
|
공감
|
1,363
|
1
|
|
구매의도
|
1,528
|
1
|
|
계 |
|
6,963 |
53 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|