Exploring teacher inquiry through a teacher research community:Inquiry as stance and multicultural education as inquiry

김종훈 2018년
논문상세정보
    • 저자 김종훈
    • 제어번호 105989376
    • 학술지명 KEDI Journal of Educational Policy
    • 권호사항 Vol. 15 No. 2 [ 2018 ]
    • 발행처 한국교육개발원
    • 자료유형 학술저널
    • 수록면 87-104
    • 언어 English
    • 출판년도 2018
    • 등재정보 KCI등재
    • 판매처
    유사주제 논문( 14,718)
' Exploring teacher inquiry through a teacher research community:Inquiry as stance and multicultural education as inquiry' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 교육학
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
14,345 0

0.0%

' Exploring teacher inquiry through a teacher research community:Inquiry as stance and multicultural education as inquiry' 의 참고문헌