대학에서 ‘좋은’ 수업이란 무엇인가?: 좋은 대학수업에 대한 비판적 담론 분석
'
대학에서 ‘좋은’ 수업이란 무엇인가?: 좋은 대학수업에 대한 비판적 담론 분석' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
인지․정서조절, 집단효능감, 스캐폴딩이 대학생의 프로젝트학습의 성과에 미치는 영향
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
대학생들은 플립드러닝수업을 통해 어떤 경험을 하는가?
-
-
-
-
-
-
-
대학 강의 질 개선을 위한 강의 평가 문항 분석: 서울대학교 이공계열 교양과목을 중심으로
-
-
-
-
고등교육 질 제고를 위한 좋은 강의 모델 개발 및 사례 발굴 연구
-
-
-
-
-
Was ist guter unterricht?
-
The teaching of psychology: Essays in honor of Wilbert J. McKeachie and Charles L. Brewer
-
Teaching, educational practices series-1
-
Teaching excellence : What great teachers teach us
-
Student evaluations of university teaching
-
-
-
First year students' perceptions of the importance of good teaching : Not all things are equal
-
Effective teaching method
-
Critical and descriptive goals in discourse analysis
-
-
A performance indicator of teaching quality in higher education : The course experience questionnaire
-
'
대학에서 ‘좋은’ 수업이란 무엇인가?: 좋은 대학수업에 대한 비판적 담론 분석'
의 유사주제(
) 논문