SNS 네이티브 동영상광고에 대한 이용자의 설득지식 수준이 광고효과에 미치는 영향
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SNS 네이티브 동영상광고에 대한 이용자의 설득지식 수준이 광고효과에 미치는 영향' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,938
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0
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
예술
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1,963
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0
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계 |
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1,963
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0
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
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SNS 네이티브 동영상광고에 대한 이용자의 설득지식 수준이 광고효과에 미치는 영향' 의 참고문헌
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무엇이 설득 지식인가? 설득 지식 모델의 과거와 현재 그리고 미래
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The role of attitude toward the ad as a mediator of advertising effectiveness : A test of competing explanations
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The persuasion knowledge model : How people cope with persuasion attempts
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The Role of Overload on Job Attitudes, Turnover Intention s, and Salesperson Performance
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The Impact of emotional valence and intensity on ad evaluation and memory
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Persuasion kn owledge and consumer reactions to pricing tactics
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Mood states and consumer behavior: crit ical review
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Language and brand attitudes: Impact of script and sound matching in Chinese and English
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In emotion and social judgment
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Happy and sad TV pro grams: ho they affect reactions to commercials
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Factors contributing brand at titude in advergames: Entertainment and irritation
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Exploring the effectiv eness of native ads
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Development and Validation of Brief Measures of Positive and Negative Affect : The PANAS Scales
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Applied multiple regression/co rrelation analysis for the behavioral science
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Advertisi ng puffery: The impact of using two-Sided claims on product attitude and purchase intention
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SNS 네이티브 동영상광고에 대한 이용자의 설득지식 수준이 광고효과에 미치는 영향'
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