웨딩홀 예약실 직원의 미적노동이 브랜드 신뢰와 추천의도에 미치는 영향 : 고객의 지각된 진정성의 매개효과를 중심으로
'
웨딩홀 예약실 직원의 미적노동이 브랜드 신뢰와 추천의도에 미치는 영향 : 고객의 지각된 진정성의 매개효과를 중심으로' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,181
|
0
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
공익사업
|
1,181
|
0
|
|
계 |
|
1,181
|
0
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
|
|
'
웨딩홀 예약실 직원의 미적노동이 브랜드 신뢰와 추천의도에 미치는 영향 : 고객의 지각된 진정성의 매개효과를 중심으로' 의 참고문헌
-
환대산업에 있어서의 고객충성도 유형별 형성경로 및 후속행동의도: 진정한 忠誠度 對 擬似 忠誠度
-
-
-
-
-
패밀리레스토랑 고객이 지각한 서비스 스케이프와 미적노동이 긍정적감정 및 행동의도에 미치는 영향
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
When “the show must goon”: Surface acting and deep acting as determinants of emotional exhaustion and peer-rated service
-
-
The Moderator-Mediator Variable Distinction in Social Psychological Research : Conceptual, Strategic and Statistical Considerations
-
-
The Impact of Brand Authenticity on Brand Trust and SME Growth : A CEO Perspective
-
The Chain of Effects from Brand Trust and Brand Affect to Brand Performance; The Role of Brand Loyalty
-
Relationship quality in services selling : an interpersonal influence perspective
-
Positive Emotions and-115-Behavioral Intentions of Customers in Full-Service Restaurant : Does aesthetic labor matter?
-
Organizational citizenship behavior and service quality
-
-
Measuring emotions as the consumption experience
-
Evidence of mood linkage in work groups
-
Emotional labor in service roles: The influence of identity
-
Emotional intelligence takes customer loyalty to a higher level
-
Consumers’ Emotional Responses to Service Encounters : the Influence of The Service Provider
-
Calculation for the Sobel test:Aninteractive calculation tool for mediation tests
-
Brand Equity as a Signaling Phenomenon
-
-
Are all smiles created equal? How emotional contagionand emotional labor affect service relationships
-
Aesthetic Labor in Interactive Service Work : Some Case Study Evidence from The New Glasgow
'
웨딩홀 예약실 직원의 미적노동이 브랜드 신뢰와 추천의도에 미치는 영향 : 고객의 지각된 진정성의 매개효과를 중심으로'
의 유사주제(
) 논문