저시력 아동 읽기의 어려움과 대처 기술에 관한 질적 연구
-
-
저자
정소라
김동일
-
제어번호
105258488
-
학술지명
특수교육학연구
-
권호사항
Vol.
52
No.
4
[
2018
]
-
발행처
한국특수교육학회
-
발행처 URL
http://www.ksse.or.kr/
-
자료유형
학술저널
-
수록면
1-23
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
소장기관
전남대학교 여수캠퍼스 도서관
-
판매처
'
저시력 아동 읽기의 어려움과 대처 기술에 관한 질적 연구' 의 참고문헌
-
-
학업우수 여자고등학생의 직업결정과정-근거이론 접근
-
-
진행성 희귀난치 장애인의 불안경험 연구: 근위축성 측삭경화증과 근이영양증 장애인을 중심으로
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
반복읽기가 저시력 아동의 읽기 유창성에 미치는 영향
-
-
-
-
-
-
-
Use of assistive technology by students with visual impairments : findings from a national survey
-
Reading speed of contracted french braille
-
Reading Environment at Home and at School of Swedish Students with Visual Impairments
-
Reading Digital with Low Vision
-
Low vision affects the reading process quantitatively but not qualitatively
-
Literacy and visual impairment
-
Learning braille and print together—the mainstream issues
-
Learning and Using Print and Braille : A Study of Dual-Media Learners, Part 1
-
Hand movements and braille reading efficiency : data from the Alphabetic Braille and Contracted Braille Study
-
-
Eye movements: Cognition and visual perception (Vol. 8)
-
Experience of Students with Visual Impairments in Canadian Higher Education
-
Effective classroom adaptations for students with visual impairments
-
Does the glove really fit? Qualitative research and clinical social work practice
-
Determining the reading medium for visually impaired students via diagnostic teaching
-
Basics of qualitative research techniques
-
Acquisition of literacy skills by young children who are blind : Results from the ABC Braille Study
-
-
A statewide study on the literacy of students with visual impairments
-
'
저시력 아동 읽기의 어려움과 대처 기술에 관한 질적 연구'
의 유사주제(
) 논문