박사

시각장애학교 교사가 인식하는 교원능력개발평가의 교사전문성과 타당도, 만족도, 수용도의 관계 연구 = The Study on How Teachers in Blind School Perceive the National Teachers’ Proficiency Evaluation System in Relation to Their Understanding for Its Sub-categories; Professionalism, validity, satisfaction, and acceptance

이신영 2017년
논문상세정보
    • 저자 이신영
    • 형태사항 26 cm: iv, 114
    • 일반주기 지도교수: 최성규
    • 학위논문사항 특수교육학과 시각장애아교육전공, 2017. 8, 학위논문(박사)-, 대구대학교 대학원
    • KDC 379
    • 발행지 경산
    • 언어 kor
    • 출판년 2017
    • 발행사항 대구대학교 대학원
    유사주제 논문( 4,633)
' 시각장애학교 교사가 인식하는 교원능력개발평가의 교사전문성과 타당도, 만족도, 수용도의 관계 연구 = The Study on How Teachers in Blind School Perceive the National Teachers’ Proficiency Evaluation System in Relation to Their Understanding for Its Sub-categories; Professionalism, validity, satisfaction, and acceptance' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 특수교육
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
4,467 0

0.0%

' 시각장애학교 교사가 인식하는 교원능력개발평가의 교사전문성과 타당도, 만족도, 수용도의 관계 연구 = The Study on How Teachers in Blind School Perceive the National Teachers’ Proficiency Evaluation System in Relation to Their Understanding for Its Sub-categories; Professionalism, validity, satisfaction, and acceptance' 의 참고문헌