박사

학습부진아가 지각한 교사지지와 진로인식 간의 관계에서 자아탄력성의 매개효과 = The Mediating Effect of Self-Resilience on the Relationship between Teacher Support and Career Awareness Perceived by Underachievers

김상아 2015년
논문상세정보
' 학습부진아가 지각한 교사지지와 진로인식 간의 관계에서 자아탄력성의 매개효과 = The Mediating Effect of Self-Resilience on the Relationship between Teacher Support and Career Awareness Perceived by Underachievers' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • '교사지지'
  • '자아탄력성'
  • '진로인식'
  • 학습부진아
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
38 0

0.0%

' 학습부진아가 지각한 교사지지와 진로인식 간의 관계에서 자아탄력성의 매개효과 = The Mediating Effect of Self-Resilience on the Relationship between Teacher Support and Career Awareness Perceived by Underachievers' 의 참고문헌