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호텔기업 객실서비스회복에 대한 공정성지각과 고객시민행동간의 영향 관계 연구 = Investigation the role of service-recovery efforts in the formation of hotel guests citizenship behaviors' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
고객만족
공익사업
감정반응
고객시민행동
서비스 실패
서비스 회복 공정성
신뢰
호텔이미지
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
3,584
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
고객만족
97
0
0.0%
공익사업
1,570
0
0.0%
주제어
감정반응
152
0
0.0%
고객시민행동
82
0
0.0%
서비스 실패
90
0
0.0%
서비스 회복 공정성
22
0
0.0%
신뢰
1,544
0
0.0%
호텔이미지
27
0
0.0%
계
3,584
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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호텔기업 객실서비스회복에 대한 공정성지각과 고객시민행동간의 영향 관계 연구 = Investigation the role of service-recovery efforts in the formation of hotel guests citizenship behaviors' 의 참고문헌
SchlesingerBreaking the cycle of failure in service[1991]
Beyond valence in customer dissatisfaction: A review and new findings on behavioral responses to regret and disappointment in failed services
R.Peters
ZeelenbergBeyond valence in customer dissatisfaction: A review and new findings on behavioral responses to regret and disappointment in failed services[2004]
Attitudes and recycling: Does the measurement of affect enhance behavioral prediction
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호텔기업 객실서비스회복에 대한 공정성지각과 고객시민행동간의 영향 관계 연구 = Investigation the role of service-recovery efforts in the formation of hotel guests citizenship behaviors'
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