-
- 저자 이정훈
- 기타서명 Identifying key factors affecting mobile marketplatform attractiveness : focused on interactive accessibility and perceived integratedness
- 형태사항 삽화: 26 cm: xv, 194 p.
- 일반주기 부록(설문지): 모바일 스토어(마켓) 이용행동 조사, 참고문헌(p. 157-180) 수록
- 학위논문사항 2012. 2, 경영학과, 서울대학교 대학원, 학위논문(박사) -
- DDC 22, 658
- 발행지 서울
- 언어 kor
- 출판년 2012
- 발행사항 서울대학교 대학원
- 주제어 Decision access benefit buying process factor co-creation experience dialogue digital flexibility interactive accessibility market platform attractiveness mobile market platform network centrality perceived convenience perceived integratedness pro-active intractivity real-time responsiveness risk-assessment ubiquitous multiplexity visible openness 가시적 개방성 공동창출 체험 네트워크 중심성 대화 디지털 유연성 마켓플랫폼 매력도 모바일 마켓플랫폼 구매과정요소 상호작용적 접근성 선행주도적 상호작용성 실시간 반응성 위험평가 유비쿼터스 다중성 인지된 통합성 인지된 편의성 접근 접속 투명성 효익