한국 전통주의 세계화 요인이 국가브랜드 이미지와 전통주 구매의도에 미치는 영향 : 일본 및 중국어권 국가 외래 방문객을 중심으로 = The Influence of Globalization Factors of Traditional Liquor on Korean National Brand Image and Purchasing Intention toward Traditional Liquor : Focused on Japanese and Chinese Inbound Tourists
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한국 전통주의 세계화 요인이 국가브랜드 이미지와 전통주 구매의도에 미치는 영향 : 일본 및 중국어권 국가 외래 방문객을 중심으로 = The Influence of Globalization Factors of Traditional Liquor on Korean National Brand Image and Purchasing Intention toward Traditional Liquor : Focused on Japanese and Chinese Inbound Tourists' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
구매의도
일반 경영
국가브랜드
전통주
전통주의
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
737
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
구매의도
34
0
0.0%
일반 경영
606
0
0.0%
주제어
국가브랜드
60
0
0.0%
전통주
21
0
0.0%
전통주의
17
0
0.0%
계
738
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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한국 전통주의 세계화 요인이 국가브랜드 이미지와 전통주 구매의도에 미치는 영향 : 일본 및 중국어권 국가 외래 방문객을 중심으로 = The Influence of Globalization Factors of Traditional Liquor on Korean National Brand Image and Purchasing Intention toward Traditional Liquor : Focused on Japanese and Chinese Inbound Tourists' 의 참고문헌
A test of the Fishbein-Ajzen behavioralintentions model under Chinese cultural settings : Applied are thereany differences between PRC and Hong Kong consumers
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