박사

한국 전통주의 세계화 요인이 국가브랜드 이미지와 전통주 구매의도에 미치는 영향 : 일본 및 중국어권 국가 외래 방문객을 중심으로 = The Influence of Globalization Factors of Traditional Liquor on Korean National Brand Image and Purchasing Intention toward Traditional Liquor : Focused on Japanese and Chinese Inbound Tourists

민미순 2011년
논문상세정보
' 한국 전통주의 세계화 요인이 국가브랜드 이미지와 전통주 구매의도에 미치는 영향 : 일본 및 중국어권 국가 외래 방문객을 중심으로 = The Influence of Globalization Factors of Traditional Liquor on Korean National Brand Image and Purchasing Intention toward Traditional Liquor : Focused on Japanese and Chinese Inbound Tourists' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 구매의도
  • 일반 경영
  • 국가브랜드
  • 전통주
  • 전통주의
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
737 0

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' 한국 전통주의 세계화 요인이 국가브랜드 이미지와 전통주 구매의도에 미치는 영향 : 일본 및 중국어권 국가 외래 방문객을 중심으로 = The Influence of Globalization Factors of Traditional Liquor on Korean National Brand Image and Purchasing Intention toward Traditional Liquor : Focused on Japanese and Chinese Inbound Tourists' 의 참고문헌