주제분류(KDC/DDC) |
몸치장(몸단장), 화장
|
635
|
7
|
|
주제어 |
Beauty Hair Stylists(헤어미 ...
|
1
|
1
|
|
Behaviors on Scalp and Hair ...
|
1
|
1
|
|
Ego Resilience(자아탄력성)
|
1
|
1
|
|
Job Performance(업무수행능력 ...
|
1
|
1
|
|
Make-up Culture(화장문화)
|
1
|
1
|
|
TV Home Shopping Channels ...
|
1
|
1
|
|
TV홈쇼핑 채널특성
|
1
|
1
|
|
beauty major university stude ...
|
1
|
1
|
|
careersearchbehavior(진로탐색 ...
|
1
|
1
|
|
careersearchefficacy(진로탐색 ...
|
1
|
1
|
|
Custom-made Cosmetics
|
2
|
1
|
|
Edo Period(에도시대)
|
2
|
1
|
|
Formative Characteristics(조 ...
|
2
|
1
|
|
Geisha(게이샤)
|
2
|
1
|
|
Intention of Repurchase
|
2
|
1
|
|
selective use
|
2
|
1
|
|
선별성
|
2
|
1
|
|
에너지 시장의 통합
|
2
|
1
|
|
이념 극화
|
2
|
1
|
|
Consumers Satisfaction
|
3
|
1
|
|
두피·모발관리행동
|
3
|
1
|
|
gender(성별)
|
6
|
1
|
|
뷰티상품
|
6
|
1
|
|
beautyproducts
|
8
|
1
|
|
joseon dynasty(조선시대)
|
19
|
1
|
|
맞춤형 화장품
|
20
|
1
|
|
Age Group
|
24
|
1
|
|
Purchase Behavior
|
32
|
1
|
|
정치적 성향
|
43
|
1
|
|
에너지 안보
|
58
|
1
|
|
Difference
|
84
|
1
|
|
소비자 만족도
|
82
|
1
|
|
배출권 거래제
|
100
|
1
|
|
양극화
|
115
|
1
|
|
구매행동
|
211
|
1
|
|
연령
|
266
|
1
|
|
차이
|
252
|
1
|
|
college students
|
444
|
1
|
|
재구매 의도
|
470
|
1
|
|
기후변화
|
1,420
|
1
|
|
대학생
|
3,379
|
1
|
|
계 |
|
7,708 |
48 |
|
* 주제로 분류 되지 않은 논문건수 |
|
0 |
|