유통업태 특성별 광고와 광고모델의 자산인식이 광고태도에 미치는 영향
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유통업태 특성별 광고와 광고모델의 자산인식이 광고태도에 미치는 영향' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
2,159
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0
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
공익사업
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2,358
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0
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계 |
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2,358
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0
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
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유통업태 특성별 광고와 광고모델의 자산인식이 광고태도에 미치는 영향' 의 참고문헌
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대형마트의 도전 … 이젠 ‘회원제’ 코스트코 넘본다
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The wealth of effects associated with a celebrity endorser; The Michael Jordan phenomenon
Mathur, L. K.
Journal of Advertising Research 37 (3) : 67 ~ 73
[1997]
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Role of Physical Attractiveness in Endorsement: An Empirical Study
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Physical attractiveness of the celebrity endorser ; A social adaption perspective
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Endorsers in advertising : The case of negative celebrity information
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Endorsereffectivenessbyproducttype
Friedman
Journal of Advertising Research 19 (2) : 63 ~ 71
[1979]
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Endorser in Advertising: The Case of Negative Celebrity Information
Till, B.D.
Journal of Advertising 27 (1) : 67 ~ 82
[1998]
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Effectiveness of Celebrity Endorsers
Atkin
Block
Journal of Advertising Research 23 (1) : 57 ~ 61
[1983]
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Congruence between Spokesperson and Product Type: A Matchup Hypothesis Perspective
Kamins, M.A.
Psychology & Marketing 11 (6) : 569 ~ 586
[1994]
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Celebrity and noncelebrity advertising in atwosidedcontext
Kamins
Journal of Advertising Research 29 (3) : 34 ~ 42
[1989]
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Celebrity Spokesperson and Brand Congruence: An Assessment of Recall and Affect
Misra
Journal of business research 21 (2) : 159 ~ 173
[1990]
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CF 품은 김수현 ‘겹치기 출연에 소비자는 헷갈려
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An investigation into the match up hypothesiss in celebrity advertising: When beauty may be only skin deep
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An examination onmultiple celebrity endorsers in advertising
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An Experimental Investigation of CausalRelations among Cognitions, Affect, and BehavioralIntention
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Advertising Principle and Practice
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