개인적 성향과 이용후기 지각특성이 모바일 마켓의 지속이용에 미치는 영향
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개인적 성향과 이용후기 지각특성이 모바일 마켓의 지속이용에 미치는 영향' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
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주제별 논문영향력의 평균 |
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
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주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
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개인적 성향과 이용후기 지각특성이 모바일 마켓의 지속이용에 미치는 영향' 의 참고문헌
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호텔 브랜드 블로그 특성이 구매의도 및 온라인 구전 커뮤니케이션에 미치는 영향: 블로그 태도를 매개변수로 - 20 대∼ 30 대 블로그이용자 중심으로
김윤식
정규엽
호텔경영학연구 18 (3) : 1 ~ 22
[2009]
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온라인 커뮤니티 활동과 개인 특성이 구전 효과에 미치는영향에 관한 연구
이선로
경영학연구 37 (4) : 957 ~ 988
[2008]
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온라인 구전정보의 방향성과 유형이 구매영향력에 미치는 효과:한국과 미국의 국제비교
박철
이태민
마케팅연구 21 (1) : 29 ~ 56
[2006]
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모바일 정보기술의 수용 후 이용중단의도에 관한 실증연구
이국영
이국용
대한경영학회지 23 (1) : 133 ~ 156
[2010]
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모바일 어플리케이션 이용의도에 관한 실증적 연구
김성수
한국정보처리학회논문지 9 (8) : 213 ~ 227
[2011]
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개인의 가치, 특성, 품질이 IPTV 양방향서비스 수용에 미치는 영향연구: TAM의 확장모형
김재범
이상호
경영학연구 36 (7) : 1751 ~ 1783
[2007]
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eWOM : The impact of customer-to-customer online know-how exchange on customer value and loyalty
Gruen, T. W.
Journal of Business Research 59 : 449 ~ 456
[2006]
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The role of consumer innovativeness and perceived risk in online banking usage
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The moderating effects of psychological reactance and product involvement on online shopping recommendation mechanisms based on a causal map
Kwon, S. J.
Electronic Commerce Research and Applications 9 (6) : 522 ~ 536
[2010]
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The effect of web interface features onconsumer online purchase intentions,?
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The effect of negative online consumer reviews on product attitude : An information processing view
Lee, J, D.
Lee,J.
Electronic Commerce Research and Applications 7 (3) : 341 ~ 352
[2008]
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Television shopping : A media system dependency perspective
Grant, A. E.
Communication Research 18 (6) : 773 ~ 798
[1991]
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Personal innovativeness, social influences and adoption of wireless Internet services via mobile technology
June Lua
Lu, J.
The Journal of Strategic Information Systems 14 (3) : 245 ~ 268
[2005]
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Integrating perceived playfulnessinto expectation-confirmation model for web portal context
Lin
Tsai
Information and Management 42 : 683 ~ 693
[2005]
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Information direction, website reputation and eWOM effect : A moderating role of product type
Park. C.
Journal of Business Research 62 : 61 ~ 67
[2009]
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Influence of Online Shopping Information Dependency and Innovativeness on Internet Shopping Adoption
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How can the Web help build customer relationships? An empirical study on e-tailing
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Factors affecting user's online shopping behavior : Integrating the constraint-based and dedication-based relationship perspectives
Chang, S. C.
African Journal of Business Management 5 (2) : 370 ~ 382
[2011]
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Determinants ofonline channel use and overall satisfaction with a relational, multichannelservice provider
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Delineating the effects of general and system-specific computer self-efficacy beliefs and IS acceptance
Hasan, B.
Information and Management 43 (5) : 565 ~ 571
[2006]
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Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
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Consumer acceptance of electronic commerce: integrating trust and risk with the technology acceptance model
Pavlou
International Journal of Electronic Commerce 7 (3) : 69 ~ 103
[2003]
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Consumer Trust in B2C E-Commerce andthe Importance of Social Presence: Experiments in E-Products andE-Services
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Canaries in the coal mine. perceptions of threat and media system dependency relations
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Building Effective OnlineMarketplaces with Institution-Based Trust
Pavlou
Information Systems Review 15 (1) : 37 ~ 59
[2004]
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Are Individual Differences Germane tothe Acceptance of New Information Technologies
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Applied Regression Analysis and Other Multivariate Methods
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An exploratory study comparing amount of search measures to consumers' reliance on each source of information
Blodgett, J.
in Advances in Consumer Research 18 : 773 ~ 779
[1991]
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Acceptance of recommendations to buy in online retailing
Baier, D.
Journal of Retailing and Consumer Services 17 (3) : 173 ~ 180
[2010]
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A study of the impact of personal innovativeness on online travel shopping behaviour-a case study of Korean travelers
Lee, H. Y.
Tourism Management 28 (3) : 886 ~ 897
[2007]
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A conceptual and operational definition of personal innovativeness in the domain of information technology
Argawal
Prasad
Information Systems Research 9 (2) : 204 ~ 215
[1998]
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개인적 성향과 이용후기 지각특성이 모바일 마켓의 지속이용에 미치는 영향'
의 유사주제(
) 논문