초등학교 시각장애 학생의 통합교육에 대한 관련인 인식, 경험 및 요구 분석
-
-
저자
김은숙
이경순
-
제어번호
76263165
-
학술지명
특수교육
-
권호사항
Vol.
8
No.
1
[
2009
]
-
발행처
이화여자대학교 특수교육연구소
-
자료유형
학술저널
-
수록면
25-57
-
언어
Korean
-
출판년도
2009
-
KDC
379.05
-
등재정보
KCI등재
-
소장기관
이화여자대학교 중앙도서관
-
판매처
'
초등학교 시각장애 학생의 통합교육에 대한 관련인 인식, 경험 및 요구 분석' 의 참고문헌
-
-
박사
-
-
박사
-
-
-
-
박사
-
-
-
The effects of NCLB on the education of children who are blind or visually impaired
-
The Individuals with Disabilities Education Act: Past and present
-
Teachers of visually impared students as providers of related service?"supportive services" versus"specially designed instruction"
-
Social skills intervention for a child who is blind
-
On the future of the field of education of student with visual impairments
-
Is social a predictable outcome of inclusive education
-
Educational placement of children who are blind or have low vision in residential and public schools: A national study of perspective
-
Alignment with the No Child Left Behind Act
-
-
'
초등학교 시각장애 학생의 통합교육에 대한 관련인 인식, 경험 및 요구 분석'
의 유사주제(
) 논문