충동구매 성향관련 소비자 특성 관계 연구

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' 충동구매 성향관련 소비자 특성 관계 연구' 의 주제별 논문영향력
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2,291 1

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' 충동구매 성향관련 소비자 특성 관계 연구' 의 참고문헌

  • 자기-감시,사용 상황 및 지각된 위험이 소비자 행동에미치는 영향
    김상기 양윤 (29) 105 ~ 125 [1995]
  • 이분 척도와 Likert형 7점 척도의 신뢰도 반응 양식의 비교 자기 검색도와 자기 의식 척도를 대상으로
    [1988]
  • 구매 관여자 특성의 탐구
    (17) 117 ~ 138 [1990]
  • The significance of impulse buying today 26 (apr)
    59 ~ 62 [1962]
  • The responsiveness of food sales to shelf space changes in supermarkets 1 (may)
    63 ~ 67 [1964]
  • The measurement of advertising involvement 30
    583 ~ 596 [1966]
  • The Psychology of Ego-Involvement
  • The Impact of Television Advertising : Learningwithout Involvement
    Krugman 349 ~ 356 [1965]
  • Self monitoring of expressive behavior 30
    526 ~ 537 [1974]
  • Point of Purchasing Advertising Institute
    [1963]
  • Perspectives in cardiovascular psychophysiology
    [1982]
  • Normative influences on impulsive buying behavior
    Fisher Rook Rook, D. W. 305 ~ 313 [1995]
  • Meta analysis of involvement research 15
    554 ~ 562 [1988]
  • Low involvement-A second look 6
    31 ~ 34 [1981]
  • Journal of Marketing Research
    Meyers-Levy Sternthal 21 ~ 31 [1991]
  • Conceptualizing involvement 15 (2)
    4 ~ 14 [1986]
  • Appeals to Images and Claims about Quality: Understanding the Psychology of Advertising
    Snyder Journal of Personality and Social Psychology & debo 586 ~ 597 [1985]
  • Advances in Consumer Research ement
    296 ~ 299 [1985]