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충동구매 성향관련 소비자 특성 관계 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
2,291
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1
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
경영관리
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2,293
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0
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계 |
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2,293
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0
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
1
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충동구매 성향관련 소비자 특성 관계 연구' 의 참고문헌
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자기-감시,사용 상황 및 지각된 위험이 소비자 행동에미치는 영향
김상기
양윤
(29) 105 ~ 125
[1995]
-
이분 척도와 Likert형 7점 척도의 신뢰도 반응 양식의 비교 자기 검색도와 자기 의식 척도를 대상으로
[1988]
-
-
구매 관여자 특성의 탐구
(17) 117 ~ 138
[1990]
-
-
The significance of impulse buying today 26 (apr)
59 ~ 62
[1962]
-
The responsiveness of food sales to shelf space changes in supermarkets 1 (may)
63 ~ 67
[1964]
-
The measurement of advertising involvement 30
583 ~ 596
[1966]
-
The Psychology of Ego-Involvement
-
The Impact of Television Advertising : Learningwithout Involvement
-
Self monitoring of expressive behavior 30
526 ~ 537
[1974]
-
Point of Purchasing Advertising Institute
[1963]
-
Perspectives in cardiovascular psychophysiology
[1982]
-
Normative influences on impulsive buying behavior
-
Meta analysis of involvement research 15
554 ~ 562
[1988]
-
Low involvement-A second look 6
31 ~ 34
[1981]
-
Journal of Marketing Research
-
Conceptualizing involvement 15 (2)
4 ~ 14
[1986]
-
Appeals to Images and Claims about Quality: Understanding the Psychology of Advertising
Snyder
Journal of Personality and Social Psychology & debo 586 ~ 597
[1985]
-
-
Advances in Consumer Research ement
296 ~ 299
[1985]
'
충동구매 성향관련 소비자 특성 관계 연구'
의 유사주제(
) 논문