TV홈쇼핑 소비자의 지각된 위험과TV홈쇼핑기업의 관계유지전략의효과: 만족, 불만족, 불평, 재구매의도를 중심으로
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TV홈쇼핑 소비자의 지각된 위험과TV홈쇼핑기업의 관계유지전략의효과: 만족, 불만족, 불평, 재구매의도를 중심으로' 의 참고문헌
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허태수 GS홈쇼핑 부회장 10년, 도드라진 외형성장 아쉬운 수익성
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조직-사원 관계성의 3단계 모델과 조직효과성의 관계: 관계성의 선행요인, 관계유지전략, 결과변인을 중심으로
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인터넷 쇼핑몰에서 위험지각과 품질지각이 구매의도에 미치는 영향: 보증신뢰성, 지각된 정보의 양, 주관적 지식을 중심으로
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인터넷 쇼핑몰 사이트이미지가 사이트태도와 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
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소비자 불만 선제적 대응 중요성이 커지고 있다
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소비자 만족/불만족 요인에 관한 연구 – 이 요인이론의 검증과 확장
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성장세 둔화된 홈쇼핑이 TV를 버리지 못하는 이유
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박사
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박사
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‘블랙프라이데이’ 막 올랐다...유통가, 해외직구족 잡아라
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[백투더뉴스] ‘벤츠 골프채 사건’2년... 여전히 바뀐 건 없다
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[기자의 눈] 백수오 사태가 홈쇼핑에 던진 과제
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Two factor theory and consumer satisfaction : Replication and extension
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Toward an integrated conceptual model of consumer complaining behavior
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The international encyclopedia of interpersonal communication
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The Profitable Art of Service Recovery
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The Components of Perceived Risk
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TV홈쇼핑 온라인 취급액 7조 돌파... 3년새 70% 껑충
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TV홈쇼핑 시장분석 및 정책방안 연구. 2007 TV홈쇼핑연구보고서
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Selected determinants of consumer satisfaction and complait reports
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Relationships maintenance on Twitter : Implications from loyalty leaders
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Relationships between organizations and publics : Development of a multi-dimensional organization-public relationship scale
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Relationship management in public relations: Dimensions of an organization-public relationship
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Recognizing crosscultural differences in consumer complaint behavior and intentions : An empirical examination
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Public relations strategies, relational outcomes, and conflict management strategies
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Public relations as relationship management: A relational approach to the study and practice of public relations
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Product performance and consumer satisfaction : A new concept
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Post-purchase consumer processes and the complaining consumer
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Linkages among relationship maintenance strategies, relationship quality outcomes, attitude, and behavioral intentions
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How companies cultivate relationships with publics on social network sites : Evidence from China and the United States
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Guidelines for measuring relationship in public relations
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Deconstructive strategy and consumer research : Concepts and illustrative exemplar
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Consumer complaints and managerial responses: A holistic approach
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Consumer complaining behavior: A review and prospectus. Consumer Satisfaction
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Comparing consumers’ recall of prepurcase and postpurchase product evaluation experiences
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Building theory in public relations: Inter-organization relationships
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An exploratory study of assertiveness, aggressiveness, and consumer complaining behavior
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A measure of relationship cultivation strategies
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A Study on Customer Dissatisfaction, Complaining Behavior, and Long-Term Orientation of Internet Fashion Shopping Mall
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TV홈쇼핑 소비자의 지각된 위험과TV홈쇼핑기업의 관계유지전략의효과: 만족, 불만족, 불평, 재구매의도를 중심으로'
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