-
-
저자
박기용
-
제어번호
105946123
-
학술지명
초등교육연구
-
권호사항
Vol.
31
No.
4
[
2018
]
-
발행처
한국초등교육학회
-
자료유형
학술저널
-
수록면
47-70
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
초등예비교사의 수업설계 학습 및 경험 분석' 의 참고문헌
-
학교 중심 교육 개혁 맥락에서 교사의 실천 이해: ‘교사 행위주체성’ 개념을 중심으로
-
-
-
-
-
-
-
-
-
예비교원의 수업전문성 인식 조사 연구와 시사점: 『교육방법 및 교육공학』을 중심으로
-
-
-
-
-
-
-
-
The necessity of being un-disciplined and out of control : Design action and systems thinking
-
The intellectual content of instructional design
-
The instructional planning : self-reflective tool : A method for promoting effective lesson planning
-
Survey of instructional development models
-
-
-
Instructional design models and teacher thinking : Toward a new conceptual models for research and development
-
Instructional design in a flat world
-
-
First principles of instruction
-
Encyclopedia of creativity, Vol. 1
-
-
Do we need teachers as designers of technology enhanced learning?
-
Do superior teachers employ systematic instructional planning procedures? A descriptive study
-
Design research : a revolution-waiting-to-happen
-
'
초등예비교사의 수업설계 학습 및 경험 분석'
의 유사주제(
) 논문