축제 스토리텔링 매력지각과 재방문의도 연구: 브랜드 명성을 조절효과로
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축제 스토리텔링 매력지각과 재방문의도 연구: 브랜드 명성을 조절효과로' 의 참고문헌
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왜 관광 스토리텔링인가(이야기로 관광객의 감성을사로잡아라)
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변화 모색한 안성 바우덕이축제, 문체부 최우수축제로 발돋움하나
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문화관광축제 스토리텔링 속성 분석에 관한 연구 -효석문화제를 중심으로-
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문화관광자원의 스토리텔링 속성이 관광객 만족에 미치는 영향
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관광스토리텔링의 중요요소에 따른 관광지 러브마크기대성과에 관한 연구
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“관여에 따른 카지노 이용객의 지각된 가치가 고객만족 및 재방문 의도에 미치는 영향 연구,”
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“관광스토리텔링의 구성요소가 관광목적지 매력지각, 브 랜드자산, 브랜드가치에 미치는 영향”
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“Storytelling 요소가 문화관광축제의 기획과 축제효과에 미 치는 영향”
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The effects of information and company reputation on intentions to buy a business service
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The Reputational Landscape
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The Effect of Word of Mouth on Sales; Online Book Review
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Storytelling in tourism: Chinese visitors and Māori hosts in New Zealand
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Premiums for high quality products as returns to reputations
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Motivations of Young People for Visiting Wine Festivals
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Mindful visitors: Heritage and tourism
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Information and consumer behavior
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Corporate image and corporate reputation in customers’ retention decisions in services
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Authentic Concepts: Effects on Tourist Satisfaction
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A comparison between Thai residents and non-residents in their motivations, performance evaluations, and overall satisfaction with a domestic festival
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A Narrative Strategy of Storytelling Advertising Videos: Heineken's Case
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2018 안성맞춤남사당바우덕이 축제 성료… 7일 폐막
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축제 스토리텔링 매력지각과 재방문의도 연구: 브랜드 명성을 조절효과로'
의 유사주제(
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