친환경 항공사의 총체적 이미지가 고객시민행동에 미치는영향에 관한 연구: 이용객의 개인적인 특성을 중심으로
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
저자
황진수
주승우
김우형
제어번호
105937700
학술지명
관광레저연구
권호사항
Vol.
30
No.
11
[
2018
]
발행처
(사)한국관광레저학회
발행처 URL
http://www.kastle.kr
자료유형
학술저널
수록면
549-563
(
15쪽)
언어
Korean
출판년도
2018
등재정보
KCI등재
판매처
'
친환경 항공사의 총체적 이미지가 고객시민행동에 미치는영향에 관한 연구: 이용객의 개인적인 특성을 중심으로' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
1,181
0
자세히
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
공익사업
1,181
0
계
1,181
0
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0
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인구통계학적 특성과 여행특성별 항공사 선택 요인의 중요도 차이 검정
When customers receive support from other customers : exploring the influence of inter customer social support on customer voluntary performance
Understanding how consumers view green hotels : how a hotel's green image can influence behavioural intentions
The influence of store image on store loyalty in Hong Kong's quick service restaurant industry
Retail customers as partial employees in service provision : a conceptual framework
Relationship marketing activities, commitment, and membership behaviors in professional associations
Personality, Satisfaction, Image, Ambience, and Loyalty : Testing Their Relationships in the Hotel Industry
On the relationship between store image, store satisfaction and store loyalty
Mood and organizational citizenship behavior : The effects of positive affect on employee organizational citizenship behavior intentions
Measuring the Hedonic and Utilitarian Dimensions of Consumer Attitude
Impact of hotel-restaurant image and quality of physical-environment, service, and food on satisfaction and intention
Handbook of organizational citizenship behavior
From recipient to contributor: examining customer roles and experienced outcomes
Empirical investigation of the roles of attitudes toward green behaviors, overall image, gender, and age in hotel customers’ eco-friendly decision-making process
Customers as Good Soldiers : Examining Citizenship Behaviors in Internet Service Deliveries
Customer value co-creation behavior: Scale development and validation
Considering the labor contributions of students : An alternative to the student-as-customer metaphor
Building consumer–brand relationship: A cross‐cultural experiential view
An Assessment of the Image of Mexico as a Vacation Destination and the Influence of Geographical Location Upon That Image
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